خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) گفت: روابط عمومی، منتشر کننده و دورنمای عملکرد سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف با محوریت جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۵۶۵۹۸۲
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲

روابط عمومی؛ دورنمای عملکرد بسیج در عرصه‌های مختلف است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ علی تقوایی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در همایش پایگاه‌های مقاومت بسیج تراز انقلاب اسلامی با رویکرد نقش تبیینی روابط عمومی‌ها، اظهار داشت: تمام توان سپاه و بسیج با تاسی بر منویات مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند اعتلای بسیج معطوف به سه محور جهاد خدمت رسانی، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی است.

تقوایی بیان داشت: جهاد تبیین مهم‌ترین جهاد و مطالبه رهبر انقلاب است که این جهاد باید عرصه‌های خدمت رسان و امیدآفرین را تبیین کند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم با تصریح بر اینکه جهاد تبیین محور نقش روابط عمومی است، ابراز داشت: بسیج متشکل از آحاد مردم است و سپاه نیز موظف تشکل دادن به آنان می‌باشد.

تقوایی با تاکید بر اینکه وظیفه ما، در عرصه جهاد تبیین سنگین است، اذعان داشت: روابط عمومی‌ها و خبرنگاران بیشتر باید به تولیدات رسانه‌ای اعم از گزارش‌های تصویری، ویدیوئی و مصاحبه‌ها با توجه به نیازهای جامعه و مردم و مناسبت‌های مهم بپردازند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم در ادامه سخنان خود با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مبنی بر مشاركت سياسی مردم در قالب مردم‌سالاری دينی، تصریح کرد: وظیفه ما در عرصه انتخابات، حضور حداکثری و انتخاب اصلح بدون نگاه سیاسی و جناهی است.

تقوایی خاطرنشان کرد: زمینه سازی و جهانی نمودن تمدن اسلامی یکی از شاخصه‌های مهم بیانیه گام دوم انقلاب است که از وظایف اصلی بسیج نیز شمرده می‌شود.

همایش پایگاه‌های مقاومت بسیج تراز انقلاب اسلامی با رویکرد نقش تبیینی روابط عمومی‌ها به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس(س) ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در کانون پرورش فکری نوجوانان استان قم برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات