دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه شهرستان زاهدان گفت:جهت‌دهی به حوزه گردشگری و میزبانی باشکوه از راهیان نور باید مورد توجه مسئولان استانی قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۶۶۱۴۴
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، پاسدار حسین هراتی مقدم مسئول معاونت اردویی سپاه زاهدان در جلسه قرارگاه راهیان نور که در محل دفتر این قرارگاه برگزار شد بیان کرد: در دنیا هیچ کشوری به اندازه ایران مورد هجمه نیست؛ امروزه دشمنان با تمام ظرفیت‌ها به جنگ‌تمام عیار ترکیبی شناختی آمده و دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند.

مسئول معاونت اردویی سپاه شهرستان زاهدان با بیان اینکه دشمنان دنبال تغییر باورهای دینی و مذهبی و ایجاد فضای یاس و ناامیدی هستند، گفت: در این شرایط در مقابل این همه هجمه، چاره‌ای جز جهاد تبیین نداریم
و بهترین اثر و ظرفیت برای تحقق این هدف، راهیان نور است. اثرگذاری برگزاری اردوهای راهیان نور بیشتر از نشست‌های بصیرتی است. می‌توان در این اردوها مجاهدت‌های صورت گرفته و دستاوردهای انقلاب جهت امیدآفرینی را بازگو کرد.

وی با بیان اینکه می‌توان پیشرفت‌ها و اقدامات انجام شده را در اردوهای راهیان نور برای نسل جوان امروزی بازگو کرد، افزود: این اردوها بهترین بستر برای امیدآفرینی است. دشمنان در اتفاقات سال گذشته دنبال جلوگیری از برگزاری برنامه‌های شور و نشاط بودند.

وی بیان کرد: در گذشته جلسات این قرارگاه متناسب با اعزام‌ها برگزار می‌شد، اما اکنون ماهانه و گاها هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود. باید طوری برنامه‌ریزی شود که بسیجیان همزمان با اعزام به اردوها از یک دستاورد پیشرفتی نیز بازدید کنند.

هراتی در پایان خاطر نشان کرد؛ امسال برنامه‌ریزی شده که همه اقشار به اردوها اعزام شوند.

ارسال نظرات