نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با نخبه، سرآمد و مدیر عاملان موسسات مردم نهاد و تشکلهای شاهد و ایثارگر دیدار و گفتگو کرد
کد خبر: ۹۵۶۶۱۳۹
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، صبح امروز نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با حضور در اتاق جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با ۴۰ نخبه، سرآمد و مدیر عاملان موسسات مردم نهاد و تشکلهای شاهد و ایثارگراستان سیستان وبلوچستان دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در این دیدار گفت: نخبگان شاهد و ایثارگر با توجه به تأثیر‌ گذاری و جایگاهی که در جامعه علمی کشور دارند باید نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدام کنند و در این راه گام های موثری بردارند.

محمد ناظری، خاطرنشان کرد: شما نخبگان شاهد و ایثارگر از متن بخشی از جامعه هستید که هستی خود را برای دیگران فدا کردند و از تعلقات خود گذشتند.

حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خطاب به نخبگان شاهد و ایثارگر تاکید کرد: شما باید با تأسی از فرهنگ ناب ایثار و شهادت، کارهایتان را پیش برده و در ترویج این فرهنگ مساعدت کنید.

در این مراسم ۳ نفر از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر نقطه نظرات، مشکلات و دغدغه های جامعه ایثارگران، را بیان کردند.

ارسال نظرات