رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اگر قرار بود سهمیه استخدامی دولت اجرا شود، باید بیش از یک میلیون نفر از کارکنان ایثارگر بودند، در صورتی که کمتر از هفت درصد از کارکنان برخی سازمان ها، از ایثارگران هستند.
کد خبر: ۹۴۶۵۶۲۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۲