جهاندیده گفت: مادران شهدا اسوه‌های صبر و مقاومت برای نسل جدید هستند و باید رشادت ها و ایثارگری‌های شهدا برای نسل آینده انقلاب تبیین شود.
کد خبر: ۹۵۶۶۱۴۹
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر️، به مناسبت سالروز وفات ام النبین‌سلام الله علیها از ‌جمعی مادران و همسران شهدای شهرستان، با حضور مهردادجهاندیده سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر ، امیرسرتیپ نژادسروری فرمانده ارتش پیاده مکانیزه سردار شهید سپهبد حیدر شهرکی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تکریم و دلجویی شد.

 مهردادجهاندیده ضمن قدردانی از حضور خانواده شهدا در همه عرصه‌‌های حمایت از نظام و انقلاب اسلامی بیان داشت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای همه مسئولین موجب افتخار و تجدید مستمر میثاق با آرمان‌ های این شهدای عزیز است.


 وی با اشاره به اینکه مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همواره قدردان تلاش ها و مجاهدت های شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم، بیان کرد: جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاورمردان مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم شهدا و جانباز بزرگترین درس برای ماست و وظیفه همگی را برای حفظ و ادامه راه آنان سنگین می‌کند.


 و سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر تصریح کرد: مادران شهدا اسوه‌های صبر و مقاومت برای نسل جدید هستند و باید رشادت ها و ایثارگری‌های شهدا برای نسل آینده انقلاب تبیین شود.


گفتنی است، در این دیدار که رئیس بنیاد شهید و مهرداد جهاندیده سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر تعدادی از کارکنان ارتش نیز حضور داشتند با اهدای لوح سپاس از خانواده این شهدای والامقام تقدیر و تجلیل شد.

ارسال نظرات