ساخت و تحویل یک‌هزار و ۳۴۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان توسط سپاه استان بوشهر

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: یک‌هزار و ۳۴۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد توسط سپاه استان بوشهر ساخته و تحویل شده و ۲۰۰ واحد مسکونی دیگر در حال اجراست.
کد خبر: ۹۵۶۶۱۶۳
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر امروز در کارگروه بسیج سازندگی استان بوشهر با بیان اینک سپاه پاسداران وارد طرح‌های محرومیت‌زدایی شده است اظهار داشت: سپاه در راستای سیاست‌های دولت تاکنون منشا خدمات ارزنده‌ای بوده که بخشی از آن توسط بسیج سازندگی اجرا و مدیریت شده است.

وی از توزیع 2 هزار سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این جهیزیه‌ها با همکاری هلدینگ خلیج فارس تهیه و در حال توزیع است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با اشاره به تعمیر واحدهای مسکونی نیازمندان در نقاط مختلف استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این حوزه 7 هزار رول ایزوگام به مساحت 70 هزار متر مربع توسط گروه‌های جهادی در منازل محرومان استفاده شده است.

سردار رزمجو تأمین و توزیع قیر رایگان را یکی دیگر از برنامه‌ها دانست و اضافه کرد: در این بخش 3 هزار و 150 تن قیر رایگان برای آسفالت 435 هزار متر مربع در بخش‌های مختلف استفاده شده است.

وی با اشاره به انعقاد موافقتنامه‌ها بسیج سازندگی استان بوشهر با دستگاه‌های مختلف اجرایی این استان در اجرا طرح‌ها تصریح کرد: لایروبی رودخانه حله با اعتبار 67 میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی استان بوشهر انجام شد.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر احداث دیوار حفاظتی دره علی آباد برازجان را از دیگر طرح‌ها دانست و اضافه کرد: این طرح با اعتبار 90 میلیارد تومان با کیفیت اجرا شد که 2 فاز آن تکمیل شده و با تأمین اعتبار مرحله سوم این طرح اجرایی می‌شود.

سردار رزمجو با اشاره به اجرا شدن طرح مدرسه علوم دینی با اعتبار 37 میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: از 12 میلیارد تومان طرح اجرایی تاکنون 2 میلیارد تومان آن دریافت شده است.

وی احیا دره رود شور را از دیگر طرح‌های بسیج سازندگی اعلام و بیان کرد: در این طرح 80 درصد کار با اعتبار 6 میلیارد تومان انجام شده است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه یک‌هزار و 342 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد توسط سپاه استان بوشهر ساخته و تحویل شده است افزود: اکنون 200 واحد مسکونی دیگر با پیشرفت 70 درصد برای مددجویان در حال اجرا است.

سردار رزمجو واکسن 300 هزار دام توسط گروه‌های جهادی در مدت 3 روز را از دیگر برنامه‌های سپاه استان بوشهر برشمرد و تصریح کرد: ساخت نیروگاه خورشیدی در دستور کار قرار دارد و تاکنون 65 نیروگاه خورشیدی تکمیل و افتتاح شده و عملیات نصب و راه‌اندازی یک‌هزار واحد نیروگاه خورشیدی دیگر در استان بوشهر اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات