خبرهای داغ:
همسر شهید زارعی:

مهم‌ترین درخواست شهید زارعی ادامه راه شهدا و تبعیت از ولایت بود

همدان-همسر شهید زارعی گفت: مهم‌ترین درخواست شهید زارعی از خدای متعال ادامه راه شهدا و تبعیت از ولایت توسط فرزندانش بعد از شهادت خود بود که با عنایت خدای متعال و خود شهید فرزندانم ادامه دهنده این راه هستند.
کد خبر: ۹۵۶۶۱۶۵
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا تعدادی از مسئولین و دختران واحد خواهران موسسه قرآنی خاتم الانبیاء (ص) و قرارگاه فرهنگی بشری شهرستان بهار با خانواده معظم شهید علی زارعی دیدار کردند.

همسر شهید علی زارعی در این دیدار با اشاره به اخلاق و معرفت این شهید والامقام اظهار کرد: شهید علی زارعی همیشه به عبادت می‌پرداخت هیچ‌گاه نماز اول وقتش قضا نشد، علاقه بسیار به شهادت داشت وبا اینکه بارها در جبهه‌های حق علیه باطل مجروح می‌شد همیشه آرزوی شهادت را می‌کرد و سرانجام در خرداد ماه سال ۱۳۶۵ در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی افزود: مهم‌ترین درخواستی که شهید زارعی از خدای متعال می‌کرد بحث ادامه راه شهدا و تبعیت از ولایت توسط فرزندانش بعد از شهادت خود بود که با عنایت خدای متعال و خود شهید فرزندانم ادامه دهنده این راه هستند.

حجت‌الاسلام علی اصغر زارعی فرزند شهید زارعی نیز در ادامه به بیان خاطراتی از پدر شهید خود پرداخت و گفت: شهدا ایمان قوی داشتند که به فرمان خدای متعال و امر ولی فقیه رفتند و از این دنیا دل کندند و تا زمانی که انسان در آن شرایط قرار نگیرد دل کندن را نمی‌تواند درک کند و بسیار سخت است.

وی بیان کرد: شهدا ایمان قوی داشتند که همه شبهه‌ها و ابهامات را پاسخ می‌دادند و همت عظیم دل کندن را داشتند.

امیر فرجام روایتگر و رزمنده دوران دفاع مقدس نیز در این دیدار ضمن تسلیت سال‌روز شهادت حضرت ام البنبن (س) عنوان کرد: به یقین اگر ما در دفاع مقدس به پیروزی رسیدیم علت آن مادران و همسران شهدا بودند؛ مادرانی فرزندان خود را با عشق به امام حسین(ع) و پاكدامني پرورش دادند و این هنر زنان جامعه ما بود .

وی ادامه داد: اگر دفاع مقدس به پیروزی رسید، به طور قطع زنان نقش بیشتری داشتند، دشمنان‌ امروزه در تمام جهان بسیج می‌شوند که عفت و حجاب زنان را بگیرند و هیچگاه به نتیجه نخواهند رسید در این راستا ما باید بسیار هوشیار باشیم.

روایتگر و رزمنده دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از شهدا به ویژه شهید علی زارعی پرداخت و در پایان این دیدار از همسر شهید زارعی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات