فرماندار چرداول؛

فلسفه حضور مسئولان در میان مردم رفع مشکلات آنان است

فرماندار چرداول گفت: فلسفه وجودی مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای خدمتگزاری صادقانه به مردم است و در این مسیر بایست مدیران ما همیشه و در همه حال در دسترس مردم باشند.
کد خبر: ۹۵۶۶۳۲۸
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی محمدی گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی به روستاها و مناطق محروم توجه ویژه‌ای می‌شود و حضور مسئولان در بین مردم و شنیدن مسائل و مشکلات آنان یک حرکت پسندیده و نیکو است که منجر به رفع موانع پیشرو می‌شود.

 

 فرماندار چرداول مردم‌داری، مردم‌محوری و مردم‌یاری را سه شاخصه مهم یک مسئول متعهد خواند و گفت: منشور اخلاقی دولت کار و کرامت برای مسئولان مردم‌داری است و میزان عملکرد موفق مسئولان بر اساس میزان رضایتمندی مردم از آنها سنجیده می‌شود.

 

 وی در ادامه با تأکید بر حضور مسئولان در میان مردم، اظهار داشت: فلسفه وجودی مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای خدمتگزاری صادقانه به مردم است و در این مسیر بایست مدیران ما همیشه و در همه حال در دسترس مردم باشند.

 

 نماینده عالی دولت در شهرستان چرداول با اشاره به مسائل مطرح شده توسط مردم، ضمن اینکه از مسئولان ذی‌ربط درخواست نمود که این موضوعات را در دستور کاری خود قرار دهند، اضافه کرد: هدف اصلی حضور مسئولان در روستا هم رفع مشکلات آنان است و قطعاً موارد مطرح شده در دستور کار جدی مسئولان شهرستان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار