فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: ۵۰ عنوان برنامه همزمان با دهه بصیرت و مقاومت از نهم تا نوزدهم دیماه در شهرستان بافق پیش بینی شده است.
کد خبر: ۹۵۶۶۳۳۷
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ سرهنگ محسن نصیری در گفت و گوی اختصاصی اظهار کرد: به مناسبت حماسه ۹ و ۱۳ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ۵۰ عنوان برنامه در شهرستان بافق برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه بافق با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی ماه سالروز میثاق امت با ولایت است، افزود: برنامه‌هایی در موضوعات بصیرتی برای اقشار مختلف مردم محلات در نظر گرفته شده که توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج اجرا خواهد شد.

نصیری از جمله برنامه‌های شاخص این دهه را نشست‌های بصیرتی و روشنگری بیان نمود و گفت: امیدواریم با برگزاری این نشست‌ها به ویژه در بین جوانان و نوجوانان بتوانیم تا حد زیادی ایام الله مربوط به این دهه را تبیین کنیم.

سرهنگ نصیری افزود: در مدارس هم در قالب طرح شهید بهنام محمدی برنامه‌هایی به همین منظور اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه بافق با بیان اینکه سه برنامه شاخص در این ایام برگزار می‌شود؛ از آحاد مردم و مسئولان خواستار شد: امیدواریم مثل همیشه جهت گرامیداشت این ایام الله حضور پرشوری در برنامه‌ها داشته باشید.

وی به این سه برنامه شاخص بعد از نماز مغرب و عشا در محل آستان امام زاده عبدالله (ع) اشاره داشت و افزود: نشست بصیرتی به مناسبت نهم دی ماه با سخنرانی دکتر " رشوندی " از تهران در روز شنبه مورخ ۹ دی، مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی و گرامیداشت شهید سید رضی موسوی با سخنرانی جانباز مدافع حرم " رضا سلمانی " در روز چهارشنبه ۱۳ دیماه و نیز مراسم بزرگداشت علامه مصباح و شهید سلیمانی در روز شنبه ۱۶ دیماه با سخنرانی سردار " نوعی اقدم "همرزم شهید سلیمانی برگزار می‌گردد.
خبرنگار:الهام نصیرزاده 

ارسال نظرات