زنجان-سرپرست معاونت فنی و راه روستایی راهداری زنجان ازافتتاح۴۰ باب نمازخانه به صورت ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهور خبر داد و گفت: یک باب نمازخانه بین راهی در شهرستان طارم به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۵۶۶۳۴۴
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

یک باب نمازخانه بین راهی در شهرستان طارم به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سید ناصر موسوی، در حاشیه بازدید از نمازخانه بین‌راهی خانچای اظهار کرد: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان زنجان یک باب نمازخانه بین راهی در شهرستان طارم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: نمازخانه جنب راهدارخانه خانچای با ۱۱۰ متر مربع زیربنا با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

سرپرست معاونت فنی و راه روستایی راهداری زنجان تصریح کرد: نمازخانه‌های بین راهی جدید شهرستان طارم برای استفاده معلولین مناسب‌سازی شده و دو قسمت خواهران و برادران، فروشگاه و سرویس بهداشتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: ساخت نمازخانه بین‌راهی علاوه بر ترویج فرهنگ اقامه نماز و تقویت زیرساخت‌ها، نقش مهمی در ارائه خدمات در تمام فصول سال به مسافران و گردشگران دارد.

علی چینی‌زاده، کارشناس دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، به همراه سرپرست معاونت فنی و راه روستایی، رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌ها، مدیر و کارشناس روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از نمازخانه خانچای واقع در کیلومتر ۳۰ زنجان _طارم بازدید کردند.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات