یادداشت؛

حماسه ۹ دی؛ تاریخ‌سازی با سلاح بصیرت

در نهم دی ماه سال 88، ملّت بزرگ ایران با برگزاری تظاهرات بی‌سابقه‌ای حمایت خود را از نظام اسلامی و برائت خود را از شبهه افکنان و هم‌صدایان با دشمن کینه توز که 31 سال، منتظر فرصت انتقام بودند اعلام کردند.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۳۸
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ قاسم فراهانی کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت: در سال1388 قرائن و شواهد حاکی از عزم ملت بزرگ ایران برای شرکت حداکثری در انتخابات بود. برگزاری گردهمایی‌های انتخاباتی که با شرکت آحاد افراد جامعه با عقاید سیاسی گوناگون از طیف‌ها و جناح‌های مختلف همراه بود، بلوغ سیاسی ملت بزرگ ایران را به رُخ جهانیان می‌کشید.

به گونه‌ای که رسانه‌های جهانی از دیدن این شوق و شعف آحاد ملت ایران اظهار شگفتی می‌کردند، تا اینکه سرانجام انتخابات برگزار گردید و 85 درصد واجدین شرایط در انتخابات مذکور شرکت کردند. ولی متأسّفانه عده‌ای از خواص جامعه دانسته یا ندانسته در دام کید و نیرنگ دشمنان انقلاب اسلامی افتادند و بهانه به دست دشمنان قسم خورده دادند.

در ساعات اوّلیه برگزاری انتخابات، همسر یکی از خواص در مصاحبه با خبرنگار یکی از رسانه‌ها اعلام کرد: «اگر کاندیدای مورد نظر ما پیروز نشود، حتماً تقلّب صورت گرفته و مردم باید به خیابان‌ها بریزند»! در ساعت 22 هنگامی که هنوز یک رأی هم شمرده نشده بود یکی از کاندیداها خود را پیروز انتخابات معرفی کرد و همین امر آغازگر شبهه افکنی شد و از روز بعد تشویق به برگزاری تجمّعات کردند و مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات را که می‌توانست نشان دهنده مردم سالاری در جمهوری اسلامی در مقابل چشمان جهانیان باشد را به کام ملت تلخ کردند؛ روزانه بر تجمّعات و اغتشاشات افزودند.

این درحالی بود که اکثریّت ملّت که از دو جناح دیگر حاضر در انتخابات بودند، مخالف این گونه اعمال بودند و گفته می‌شد بیشتر کسانی که اغتشاش می‌کنند و به اموال عمومی آسیب می‌رسانند اصلاً در انتخابات شرکت نداشته و خلاصه این ماجرا ادامه داشت تا اینکه در نهم دی ماه همان سال، ملّت بزرگ ایران از جناح‌های سیاسی مختلف(شامل رأی دهندگان به هردو کاندیدای مطرح) که عاشق این کشور و نظام مقدّس جمهوری اسلامی بودند با برگزاری تظاهرات بی‌سابقه‌ای حمایت خود را از نظام اسلامی و برائت خود را از شبهه افکنان و هم‌صدایان با دشمن کینه توز که 31 سال، منتظر فرصت انتقام بودند اعلام کردند.

ملّت ما این تجربه گران بها را کسب کرد که دشمن همواره در کمین است و در صدد گرفتن انتقام از ملّت و ایجاد تفرقه در کشور و سپس تجزیه کشور است؛ قطعاً سران کشورهای چپاولگر غربی که دستشان از غارت منابع کشورمان کوتاه شده هرگز مایل نیستند که جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، علمی و صنعتی به موفقیت‌های شایسته دست یابد و الگوی دیگر کشورهای منطقه شود.

به همین دلیل پس از فرو نشستن گردو غبار ماه‌های پس از انتخابات 1388 و یکپارچگی ملّت در نهم دی ماه، دلسوزان و عاشقان این کشور از ماجرای پیش آمده در ماه‌های پس از انتخابات با آه و افسوس یاد کرده و می‌کنند که ای کاش خواص، به دور از خواهش‌های نفسانی و عدم سقوط در باتلاق شبهات ایجاد شده از سوی دشمن که توسط امپراتوری رسانه‌ای آنان ایجاد شده بود، نمی‌افتادند و مشارکت 85 درصدی ملّت در انتخابات را به رُخ مدّعیان دروغین حقوق بشر و دموکراسی منحط غربی می‌کشیدند و نفوذ در قلوب ملّت‌های تشنه حقیقت را که بیش از دو قرن در جستجوی مکتبی برای مبارزه با مستکبران زیاده خواه غربی است را به تعویق نمی‌انداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات