خبرهای داغ:
سرهنگ سوری در گفتگو با بسیج خبر داد

اجرای ۱۳ عنوان برنامه طی دهه بصیرت و مقاومت در کبودراهنگ

همدان-فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ از اجرای ۱۳ عنوان برنامه در دهه بصیرت و مقاومت در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۹۰
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶

سرهنگ حسین سوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ، ضمن تشریح برنامه‌های دهه بصیرت و فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: به‌مناسبت فرا رسیدن دهه بصیرت و مقاومت ۱۳ عنوان برنامه در شهرستان کبودراهنگ برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر حرکت عظیم مردم در حماسه ۹ دی عنوان کرد: در راستای گرامیداشت این حماسه همایش بزرگی در روز شنبه مصادف با ۹ دی با سخنرانی سرهنگ کامران کریمی، معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) همدان در سالن ارشاد کبودراهنگ با حضور همه اقشار شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به برنامه‌های اجرایی طی دهه بصیرت و مقاومت در شهرستان کبودراهنگ افزود: در سه بخش مرکزی، گل تپه و شیرین سو برنامه‌ها و نشست‌های بصیرتی در سطح بخش‌ها و روستاهای تابعه برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی یادآور شد: به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهرستان و بخش‌های تابعه و روستاها مراسم سالگرد همزمان با یادواره شهدا برگزار می‌شود.

سوری با اشاره به برگزاری نشست‌های بصیرتی و تبیینی در دهه بصیرت عنوان کرد: در راستای مشارکت حداکثری و جهاد تبیین به دلیل انتخابات پیش رو برای تمام اقشار در شهرستان نشست‌های تبیینی با سخنرانی سخنوران کشوری و استانی برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات