خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسینی‌مجد:

خون شهید امنیت و اقتدار جامعه و قلم علما هدایت آن را به عهده دارد

همدان- امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه خون شهید امنیت و اقتدار جامعه و قلم علما هدایت آن را به عهده دارد گفت: قلم علما و خون شهدا، اسلام را حفظ کرد.
کد خبر: ۹۶۰۶۹۵۶
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱

خون شهید امنیت و اقتدار جامعه و قلم علما هدایت آن را به عهده دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در مراسم یادواره ۵۷ شهید ورزشکار و گرامیداشت مرحوم آیت الله محمدی نماینده سابق ولی فقیه در استان همدان که در مسجد جامع تویسرکان برگزار شد، اظهار کرد: شهیدان با نثار جان خود دین را قوام و دوام می‌بخشند که دلیل ماندگاری اسلام از برکت خون شهیدان از زمان امام علی(ع) تاکنون است که ما امروز ثمره خون شهدا را در جامعه به وضوح مشاهده می‌کنیم .

وی قلم علما را هدایتگر جامعه دانست و گفت: به برکت قلم علما است که امروز دین اسلامی در حال نشر در جهان است و جهان در حال بیداری است.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه خون شهید امنیت و اقتدار جامعه و قلم علما هدایت آن را به عهده دارد، تصریح کرد: اگر نبود قلم علما، جریان انحرافی که از بدو اسلام تاکنون بسیار فعال نیز عمل کرد، اسلام را با انحراف جدی مواجه می‌کرد اما دوعامل قلم علما و خون شهدا اسلام را حفظ کرد  .

وی با اشاره به شخصیت آیت الله محمدی گفت: ولایت پذیری یکی از خصلت‌های مهم آیت الله محمدی بود؛ گوش و چشم ایشان فقط به دهان و چشم مقام معظم رهبری بود که ایشان چه دستوری صادر می‌کند تا به عنوان یک سرباز ولایت اطاعت امر کرده باشد و فرمان ولی خود را با جان و دل عملیاتی کند.

حسینی‌مجد تصریح کرد: از دیگر خصلت‌های آیت محمدی تقوای الهی، مردم‌داری، صداقت و عرفان الهی بود.

خون شهید امنیت و اقتدار جامعه و قلم علما هدایت آن را به عهده دارد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار