مثبت سوژه/

داستان موفقیت بانوی تکواندوکار ملایری

همدان-بانوی ورزشکار ملایری با بیان اینکه من در واقع با ورزش زندگی می‌کنم، گفت: اگر شرایط مهیا شود، تمام تلاش خود را می‌کنم که بتوانم ورزشکارانی حرفه‌ای و انقلابی تحویل جامعه دهم
کد خبر: ۹۶۱۳۷۹۷
|
۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
داستان موفقیت بانوی تکواندوکار ملایری

فاطمه سیاوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با بیان اینکه متولد سال ۸۲ هستم، اظهار کرد: کلاس چهارم ابتدایی وقتی که ۱۰ ساله بودم، در مدرسه برگه‌ای به ما دادند که مکان و زمان کلاس‌های ورزشی را داخلش نوشته بود که من از بین آنها تکواندو را انتخاب و اقدام به ثبت نام کردم چون از همان بچگی علاقه به ورزش‌های رزمی داشتم .

وی با بیان اینکه در حال حاضر دارای چند مقام اول و دوم استانی هستم، افزود: هر زمان که مسابقات استانی برگزار می‌شد با خودم عهد می‌بستم که مقام بیاورم، که خدا را شکر در همه مسابقات استانی که حضور داشتم مقام آوردم و فقط در یکی از مسابقات، مقامی کسب نکردم.

این ورزشکار موفق ملایری در پاسخ به اینکه بهترین لحظه‌ای که در دوران ورزشی خود داشته‌اید چه زمانی بوده است، گفت: لحظات قشنگ بسیار بودن که یکی از آنها زمانی بود که به اولین مسابقه استانی اعزام شدم و دارای کمربند سبز بودم که برادر بزرگترم که قبل از من تکواندوکار بود گفت که اولین مسابقه خود مقام اول را کسب کرده پس من هم باید اول شوم و من هم دوست داشتم اول شوم تا کم نیارم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و خاطره شیرینی برایم شد.

وی با بیان اینکه من در واقع با ورزش زندگی می‌کنم، گفت: عقیده دارم همان‌طور که غذا برای زندگی لازم است ورزش هم لازم است و من از ورزش حس خیلی خوبی به دست می‌آورم.

سیاوشی با اشاره به اینکه ورزش برای سلامتی و روحیه فواید زیادی دارد، اگر به شیوه صحیح اجرا شود، افزود: ورزش برای من خیلی فایده داشته برای مثال آمادگی جسمانیم را بالا برده و همچنین در اعتماد به نفس و روحیه‌ام هم تأثیرات زیادی داشته است.

وی ادامه داد: به هموطنان عزیزم توصیه می‌کنم که اگر خواستند وارد ورزشی شوند، به سمت ورزش مورد علاقه خود بروند چراکه اگر علاقه نباشد زمانی می‌رسد که آن ورزش را رها می‌کنند و انگیزه‌ای هم برای آن ندارند.

این ورزشکار موفق ملایری تصریح کرد: اگر علاقه باشد در هر شرایطی برای آن ورزش تمام تلاش و توان خود را می‌گذارند و مقام‌های خوبی کسب می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۴ تا ۵ سال در رشته تکواندو کار کرده‌ام و کمربند مشکی دارم، اظهار کرد: در حال حاضر هم چند ماهی است که دفاع شخصی کار می‌کنم.

سیاوشی تصریح کرد: اگر شرایط مهیا شود، تمام تلاش خود را می‌کنم که بتوانم ورزشکارانی حرفه‌ای و انقلابی تحویل جامعه دهم چراکه کشور ما واقعاً به چنین ورزشکارانی نیاز دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها