با صدور پیامی؛

فرمانده سپاه دیّر از حضور پرشکوه مردم در یادواره شهدای شهرستان تقدیر کرد

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر با صدور پیامی از حضور پرشکوه مردم در یادواره شهدای شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۹۴
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

فرمانده سپاه دیّر از حضور پرشکوه مردم در یادواره شهدای شهرستان تقدیر کرد

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با سلام به پیشگاه مقدس قطب عالم امکان، حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و با نثار درود و تحیت به ارواح طیبه و ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و شهدای والامقام راهش، شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، شهدای مدافع امنیت و سلامت و شهدای مدافع حرم، خصوصاً سرباز ولایت و جان فدای ملت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با آرزوی طول عمر با عزت برای سکاندار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، علمدار عصر غیبت، حضرت امام خامنه ای عزیز( مد ظله العالی)؛ با کمال سرور و امتنان، از حضور گرانبهای شما عزیزان و مسئولین، تمامی دست اندرکارانی که در برگزاری یادواره شهدا به هر نحوی همکاری داشتند، صمیمانه سپاسگزاری می‌نمایم.

 

حضور پرشکوه شما مردم شریف و ولایت مدار شهرستان دیّر در این مراسم، نماد ادب، اراده و ایمان به اهداف نجات‌بخش انقلاب اسلامی و امنیت کشور است. شهدا، مردان و زنانی هستند که با ایثار و جان خود، پیام های ارزشمند انقلاب اسلامی را به نسل‌های آینده منتقل کردند و حمایت شما از این تاریخچه‌ی شجاعت، نشان از پایداری اراده ملت ایران است.

 

تشکر ویژه از تمامی همکاران و دست‌اندرکارانی که با تلاش‌های بی‌وقفه‌شان، به برگزاری این مراسم با شکوه کمک نمودند. این حضور پرشور و با صلابت از عظمت و اراده ملت ایران در دفاع از ارزش‌های انقلابی و مقدس اطلاع می‌دهد.

 

در پایان، از حضور حماسی تک تک شما مردم شریف در لبیک به ندای شهدا و مقتدای خویش حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی که همواره تأکید دارند«امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»و حضور حماسی و باشکوه در يادواره سرداران و ۱۱۸شهید شهرستان دیّر و ۱۳ شهید گمنام که موجب سرفرازی این شهرستان در پیشگاه شهدا و مقام معظم رهبری شد، صمیمانه تقدیر نموده و موفقیت همگان را در پرتو توجهات حضرت بقیه الله العظم امام زمان اروحنا له الفداء از درگاه خداوند منان مسئلت می نمائیم.

 

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات