خبرهای داغ:

از افتتاح 7 باب منزل تا توزیع 2000 بسته معیشتی در دهه مقاومت

از افتتاح 7 باب منزل تا توزیع 2000 بسته معیشتی در دهه مقاومت
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: در سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی 2000 بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۵۱۸
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: مقاومت یک گفتمان و عمل برخاسته از ایمان به خدا و استقامت در راه خدای متعال بوده که دفاع از حریم آل‌الله یک برگ زرین از نهضت حضرت زینب (س) و شهدای مقاومت است.

وی با علام برنامه های این سازمان برای دهه مقاومت ویژه سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی 2000 بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای برنامه های مختلف در حوزه محرومیت زدایی در دهه مقاومت تصریح کرد: همچنین در دهه مقاوم و سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی 7 باب خانه عالم و محرومین در استان به بهره برداری خواهد رسید.

مهدی کاشفی اظهار داشت: در دهه مقاومت امسال همچنین افتتاح پروژه آبرسانی روستای رضوان و توزیع 20 هزار اطعام فاطمی در بین نیازمندان نیز انجام خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اظهار داشت: هدف از برگزاری این دهه نهادینه سازی و تبیین مکتب و اندیشه سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار