خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک؛

اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در دهه بصیرت و هفته مقاومت/ راهکار عبور از فتنه ها ولایت،وحدت و بصیرت است

اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در دهه بصیرت و هفته مقاومت/ راهکار عبور از فتنه ها ولایت،وحدت و بصیرت است
سرهنگ علی زمانی از اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در دهه بصیرت، هفته مقاومت و میلاد حضرت زهرا(س) در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۶۶۴۹
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳

اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در دهه بصیرت و هفته مقاومت/ راهکار عبور از فتنه ها ولایت،وحدت و بصیرت است

 

سرهنگ علی زمانی از اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در دهه بصیرت، هفته مقاومت و میلاد حضرت زهرا(س) در این شهرستان خبر داد.

 

 

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ مهدی علی زمانی در نشست خبری به مناسبت دهه بصیرت و هفته مقاومت که صبح امروز در سالن اجتماعات سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک برگزار شد، با اشاره به پیش بینی و اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در شهرستان آبیک اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدای شهرستان آبیک، مراسم یادواره شهدای شهر آبیک با حضور سردار عراقی در شب وفات حضرت ام البنین(س)، مراسم گرامیداشت حماسه بصیرت ۹دی در سالن باران، یادواره شهدای شهر قشلاق و حومه با حضور امیر دربندی و حاج حسین یکتا از حمله برنامه‌هایی است که به مناسبت‌های این ایام برگزار می‌شود.

وی به برپایی پنج میز خدمت مسئولین، پزشکی، دندانپزشکی، دارو و ویزیت رایگان، مشاوره حقوقی و خانواده، اردوهای جهادی با حضور ۷۰ گروه جهادی برای ساخت بازسازی واحد مسکونی ۷ ولی نعمت شهرستان آبیک اشاره کرد و افزود: از دیگر برنامه های پیش بینی شده دهه بصیرت و هفته مقاومت می‌توان جشن میلاد کوثر به همت حوزها و پایگاه های خواهران در سطح شهرستان برنامه هایی در قالب ۳۳ عنوان برنامه جهاد تبیین در قالب همایش و نشست، ۲۵ عنوان کارگاه سواد رسانه و جنگ نرم،۷مورد اردوی راویان پیشرفت، محفل انس با قرآن کریم ذکر کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک بیان کرد: پویش کتابخوانی، فضاسازی شهری، شب شعر، رونمایی از سردیس سردار حاج قاسم سلیمانی، رزمایش کمک های مومنانه هم در دهه بصیرت و هفته مقاومت برگزار می شود.

سرهنگ علی زمانی اذعان کرد: از دلایل شکل‌گیری حرکت مردمی برای خلق حماسه ۹ دی می‌توان به هتک حرمت فتنه‌گران و عوامل داخلی با تحریک عوامل خارجی به مجالس عزاداری امام حسین علیه السلام و مقدسات نظام، غبارآلود بودن فضای فتنه و و پای کار آمدن مردم و متوجه شدن برخی از خواص از ماهیت براندازانه نظام پس از فتنه اشاره کرد که می‌توان گفت قیام ملت در دفاع از اسلام و ولایت بود‌.

وی با بیان اینکه هنوز ضربات و آفت‌های فتنه سال ۸۸ علیه نظام تاکنون جبران نشده است، افزود: از رنج‌ها و مصیبت‌های موجود حاصل فتنه ۸۸ است که سبب شد قدرت قدرت‌نمایی و چانه زنی ایران در آن زمان از کشور گرفته شود و تحریم امروز و تشدید تحریم‌ها از پیامدهای سو فتنه ۸۸ است.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک با بیان اینکه سه سرچشمه را باید کور کرد تا فتنه‌ها خاموش و در تاریخ دیگر رخ ندهد، توضیح داد: از تبلیغات سو و دروغ پراکنی دشمنان، فراموشی وقایع گذشته و اتفاقات صدر اسلام و فقر و تشدید تحریم‌ها باید جلوگیری شود که راهکار بهبود از فتنه‌ها وحدت، ولایت و بصیرت است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

این مسوول نظامی با اشاره به برگزاری بزرگداشت شهید سپهبد حاج آقا سلیمانی در روز پنجشنبه ۱۴ دی ماه در مسجد ولی عصر (عج) تصریح کرد: داشتن اخلاص سبب عزت و آبرو بخشیدن به شخصیت والای ایشان شد و حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیون نفر در عراق و ایران در مراسم تشییع ایشان شرکت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک بیان کرد: مسوولان در دفاع از ولایت و ولایتمدار باید سردار سلیمانی را الگوی خود قرار دهند که به معنای واقعی، ولایتمدار بود.

علی زمانی از انعکاس و پوشش اخبار شهرستان در مناسبت‌های مختلف در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف به ویژه تشییع پیکر هفت شهید گمنام و تبلیغات مطلوب پیش از اجرای این مراسم و حین مراسم توسط خبرنگاران قدردانی کرد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار