خبرهای داغ:
سردار مجیدی تأکید کرد

ضرورت بازخوانی و روایتگری ۹ دی، روز بصیرت

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)همدان با بیان اینکه روز بصیرت نهم دی سال ۱۳۸۸ را باید روایتگری کنیم، گفت: امروز بعد از گذشت سال‌ها احساس نیاز بیشتری به این روز داریم بنابراین اهمیت آن را باید بازخوانی کنیم.
کد خبر: ۹۵۶۶۷۶۴
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در تجمع ۹ دی شهرستان بهار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان بهار که همواره در هشت سال دفاع مقدس خوش درخشیدند، اظهار کرد: آن چیزی که ما به خاطرش به گرد هم آمده‌ایم یادآور اتفاقات صورت گرفته است و اگر بعد از یک هزار و ۴۰۰ سال از گذشت واقعه عاشورا روایتگری درستی برای بهره‌برداری به ما رسیده است توسط علمای بزرگ نسل به نسل تا امروز بوده است.

وی ضمن گرامیداشت نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با بیان اینکه روز بصیرت نهم دی سال ۱۳۸۸ را باید روایتگری کنیم، گفت: برخی از افراد در تلاش هستند که این روز را کوچک جلوه دهند، اما با توجه به اتفاقاتی که در این روز صورت پذیرفت امروز بعد از گذشت سال‌ها احساس نیاز بیشتری به این روز داریم بنابراین اهمیت آن را باید بازخوانی کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: اگر ما تاریخ تبعید حضرت امام (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی را تکرار نکنیم فراموش شدنی است بنابراین باید برای نسل امروز اتفاقات صورت گرفته را بازگو کنیم.

وی با اشاره به فتنه‌های قبل و بعد انقلاب گفت: فتنه‌گران، مردم و کسانی که کاملا در جریان نبودند به کف خیابان‌ها کشیدند و به مدت ۸ ماه طول کشید و سردار شهید حاج حسین همدانی قهرمان این فتنه بود و با توجه به فرموده این شهید مشکلات این فتنه از هشت سال دفاع مقدس بیشتر بود.

سردار مجیدی بیان کرد: رهبر حکیم فرزانه انقلاب نیز در مهار فتنه نقش اصلی را داشت و در این راستا مردم نیز آگاه شدند و با ایستادگی و حرکت زیبای خود مقاومت کردند و در روز ۹ دی با حضور پرشور خود در سراسر کشور پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادند.

وی حضور و پای کار بودن مردم را در آینده نظام مقدس جمهوری بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: مقام معظم رهبری در آستانه انتخابات بر چهار موضوع رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت تاکید کردند که انتخابات با این موارد باید همراه باشد و اگر دنبال مشارکت قوی باشیم برای ما نه تنها وحدت ملی می‌آورد بلکه قدرت ملی نیز ایجاد می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: رسالت ما هم اکنون این است که بتوانیم طوری عمل کنیم که در روز انتخابات مردم پرشور پای صندوق رای حاضر شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات