آیین بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور پرشور مردم هامون در دو شهر محمدآباد و شهر علی اکبر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۷۸۱
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از هامون، مردم مومن و انقلابی هامون با تجمع در دو شهر علی اکبر مسجد جامع و شهر محمدآباد در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) بار دیگر حمایت خود از آرمان‌های انقلاب و بیزاری از استکبار جهانی را اعلام کردند.

شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهای انقلابی و ضد استکباری با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل تجدید میثاق کرده و با رهبر معظم انقلاب در دفاع از کیان نظام و کشور پیمان دوباره بستند.

مراسم بزرگداشت ۹ دی امسال در آستانه سیزدهم دی ماه چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در حالی برگزار شد که مردم همیشه در صحنه هامون همگام با سایر هموطنان اعلام کردند؛ هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد در روند پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی ایران، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و ساخت تمدن نوین اسلامی وقفه‌ای ایجاد شود.

ائمه جمعه شهرستان،فرماندار،فرماندهان نظامی و انتظامی،شورای اداری و اعضای شورای تامین،ریش سفیدان و معتمدین و فرهنگیان در این مراسم حضور داشتند.

حضور نوجوانان و جوانان دختر و پسر در کنار دیگر اقشار مردمی در این مراسم بسیار پررنگ بود. حاضرین در این مراسم با در دست داشتن پرچم های ایران اسلامی در ابتدای برنامه شعار "لبیک یا مهدی" و "لبیک یا خامنه ای" سر دادند.

سخنرانی حجت الاسلام گزمه امام جمعه شهرستان،اجرای گروه سرود دختران انقلاب و قرائت قطعنامه از جمله برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات