امام‌جمعه خواف گفت: عده‌ای با پشتوانهٔ استکبار جهانی به بهانه انتخابات و با شعار دروغین تقلب، فتنه سنگینی را در کشور ایجاد کردند و ضربات سنگینی را در عرصه‌های مختلف به کشور متحمل کردند.
کد خبر: ۹۵۶۶۸۴۴
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خواف، حجت‌الاسلام مظاهری با اشاره به فتنه سال ۸۸ اظهار کرد: عده‌ای با پشتوانهٔ استکبار جهانی به بهانه انتخابات و با شعار دروغین تقلب، فتنه سنگینی را در کشور ایجاد کردند و ضربات سنگینی را در عرصه‌های مختلف به کشور متحمل کردند؛ اما ملت بصیر ایران همانند لشکر بزرگ اباعبدالله الحسین (ع) در مقابل لشکر یزیدیان دوران به میدان آمدند و آتش فتنه را در ۹ دی خاموش کردند و حماسه بزرگی را رقم زدند.

 خطیب جمعه خواف افزود: ابعاد مختلف این حماسه بزرگ به‌عنوان نماد بصیرت ملت ایران باید برای نسل نوجوان به‌عنوان یک اصل ضروری تبیین شود.

 حماسه نهم دی‌ماه تاریخی ماندگار در دفتر بصیرت ملت ایران

حماسهٔ بزرگ ۹ دی نماد بصیرت ملت ایران در مواجهه با فتنه و انحراف است/ حماسه نهم دی‌ماه تاریخی ماندگار در دفتر بصیرت ملت ایران

 مولوی سید حسام‌الدین حسینی، امام‌جمعه اهل‌سنت روستای مژن‌آباد بخش سنگان خواف نیز اعلام کرد: امروز مسلمانان بخصوص در کشور اسلامی ایران احتیاج به وحدت دارند و باید دشمن خود را بشناسیم و فریب آنها را نخوریم.

 وی با اشاره به اینکه باید در مقابله با دشمن بصیرت خود را افزایش دهیم بیان کرد: دشمن نمی‌خواهد کشور ما پیشرفت کند و می‌خواهد با اختلاف جلوی آن را بگیرد که باید تلاش کنیم کشور خود را بسازیم.

 حسینی مطرح کرد: امروز دشمن نمی‌تواند به‌صورت مستقیم با ایران وارد جنگ شود و می‌خواهد از داخل و با فشار تحریم‌های اقتصادی مشکل ایجاد کند که الحمدلله مردم آگاه هستند و می‌دانند و نمی‌گذارند دشمن مشکلی ایجاد کند.

 امام‌جمعه اهل‌سنت روستای مژن‌آباد سنگان خواف تصریح کرد: حماسه نهم دی‌ماه یکی از روزهای ماندگار در دفتر بصیرت و ولایت‌مداری ملت آگاه و انقلابی ایران اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار