خبرهای داغ:
بیش از ۳۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری با رویکرد تقویت هویت زن مسلمان و الگوی سوم ویژه گرامیداشت هفته مقاومت و مقام زن در شهرستان فیروزکوه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۸۹۶
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان فیروزکوه در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: بسیج جامعه زنان با نگاهی ویژه نسبت به جایگاه زن ، مهم ترین هدفش را گسترش فرهنگ فاطمی با توجه به هویت زن مسلمان ،الگوی سوم زن و تقویت سبک زندگی ایرانی و اسلامی قرار داده است .

برگزاری ۳۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت میلاد حضرت زهرا س در فیروزکوه

وی تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و السلام به عنوان برترین الگوی زنان و دختران در جنبه‏های مختلف اعم از دفاع از ولایت، زمینه‏های سیاسی، اجتماعی و خانوادگی می‌باشند و بانوان می‌توانند با الگو پذیری از ایشان در همه عرصه های زندگی فردی و اجتماعی موفق باشند .

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان فیروزکوه گفت: به فرموده مقام معظم رهبری اگر کشور بتواند جامعه زنان را با تکیه بر تعلیمات اسلامی، با همان معارفی که اسلام خواسته است آشنا بکند، من تردیدی ندارم؛ که پیشرفت و ترقی و تعالی کشور مضاعف و چند برابر خواهد شد. در هر میدانی که بانوان مسئولانه در آن میدان وارد بشوند، پیشرفت در آن میدان چند برابر خواهد شد؛ خصوصیت حضور خانم‌ها در میدان‌های مختلف این است که وقتی زن خانواده وارد میدان می‌شود ، یعنی همسر و فرزند او هم واردند. حضور مرد به این معنا نیست، اما حضور زن به این معنا است. در هر میدانی که زن وارد بشود- زنی که خانم و کدبانوی یک خانه است- در حقیقت همه آن خانه را در آن میدان وارد می‌کند. حضور زنان در بخش‌های مختلف بسیار مهم است.

زهرا احمدی مسئول جامعه زنان شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت هفته مقام زن و تقارن آن با هفته مقاومت ،برنامه های متنوعی در سطح شهرستان توسط هیئات مذهبی ،کانون های فرهنگی و به صورت مردمی برگزار میگردد .

وی ادامه داد: در جشن میلاد کوثر امثال بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت فیروزکوه اقدام به برگزاری جشن های شهرستانی، حوزه ایی، پایگاهی با برگزاری بیش از ۳۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری با رویکرد تقویت هویت زن مسلمان و الگوی سوم با عناوین جشنواره مادران قهرمان پرور، نشست های بصیرتی و گرامیداشت هفته مقاومت و سردار سلیمانی، پاتوق های گفتگو ویژه دختران دهه هشتادی و نودی، نشست های سبک زندگی و ایران جوان، غرفه های یک حس خوب، تقدیر از نو مادران، دیدار با خانواده شهدا، پویش دست بوس مادر، تئاتر کودک و همچنین پویش ها و مسابقات فرهنگی و ورزشی و غیره نموده است.

خبرنگار/طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار