خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) گفت: قصد و غرض دشمن در تمامی فتنه‌ها و قضایای دوران انقلاب اسلامی، فراموشی (لا اله الا الله) از اذهان مردم بود.
کد خبر: ۹۵۶۶۹۱۳
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

غرض دشمن فراموشی لا اله الا الله بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در جمع کارکنان و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با اشاره به وقایع سال ۸۸ اظهار داشت: قم همواره مورد توجه‌ همه آزادی خواهان، خیر خواهان، دل سوختگان وعلاقمندان به ارزش‌های دینی و الهی بوده است.

وی تاکید کرد: مردم قم در حال حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی هستند و زمینه ساز ظهور دولت یار خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری بیان داشت: شهر قم به لحاظ عمیق بودن معرفت آن است که همواره مورد توجه همه انبیا، اولیا، بزرگان و خیرخواهان عالم می‌باشد.

 وی اضافه کرد: بغض و نفرت همه بدخواهان بدنام و آنانی که عزمشان را جزم کرده بودند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را براندازی کند، قمی‌ها با سیلی محکمی مانع آنها شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم اذعان داشت: مردم ما همانی هستند که از عمق جان گفتند که «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند».

وی تصریح کرد: اگر نصرت و یاری خداوند نباشد، هیچ کدام نمی‌توانیم بگوییم که ما انقلابی هستیم و دراین عرصه نیز خیلی‌ها بودند که نتوانستند خوش بدرخشند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با بیان اینکه انقلابی اسلامی جهانیست، افزود: باگذشت چهل و پنج سال از عمر انقلاب، فراز و فرودهای زیادی اتفاق افتاده و از همان اوایل هم می‌گفتند که انقلاب عمری نخواهد داشت، اما اراده‌ی خدا بر بقای جمهوری اسلامیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم خاطرنشان کرد: از همان سال‌ها ما تقریبا هرده سال یک بار فتنه‌ای داشته‌ایم و اولین فتنه جنبه سیاسی داشت. در دومین فتنه قضایای اجتماعی، در فتنه سوم قضایای اقتصادی و ترکیبی و در فتنه اخیر نیز مسائل دینی را در برداشت.

انتهام پیام/

ارسال نظرات