امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه قداست زدائی یکی از ابزار‌های فتنه انگیزی وترویج فتنه درجامعه است گفت: قداست زدایی از اسلام، توطئه شوم دشمنان است و امروز ما نباید بگذاریم این قداست‌ها شکسته شود و از بین برود.
کد خبر: ۹۵۶۶۹۳۶
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، آیت الله سید محمد کاظم مدرسی درمراسم گرامی داشت سالروز حماسه نهم دی دربهاباد یزد با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس وشهدای مدافع حرم و مدافع امنیت و با اشاره به مناسبت‌های دیماه سالروز جریان نهم دی، سالگرد شهادت شهید بزرگوار سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی وسالگرد علمدار جهاد تبیین عمارانقلاب آیت الله مصباح یزدی ودانشجوی شهید سقوط هواپیمای اوکراین شهید امیرحسین قربانی، با اشاره به حربه‌های مختلف دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و مسلمین، اظهارداشت: یکی از روش‌های آنان که بخصوص طی سال‌های اخیر در پیش گرفته اند، قداست ستیزی و قداست زدایی از دین اسلام است..
امام جمعه بخش مرکزی یزد با گرامی داشت حماسه نهم دی ماه و با اشاره به اینکه حماسه روز ۹ دی فقط یک حماسه در تقویم نبوده و باید از این روز درس‌های زیادی بگیریم، ادامه داد: درس گرفتن از این روز از این حیث حائز اهمیت است که ۹ دی ۸۸ در راستای مقابله با هجمه‌ای که فتنه ۸۸ برای ولایت فقیه طرح‌ریزی کرده بود، شکل گرفت و این بدان معنی است که بزرگ‌ترین درس ما همان درس پشتیبانی از ولایت فقیه است.
آیت الله مدرسی با بیان اینکه حماسه ۹دی پیام ایستادگی ملت ایران به جهان بود بیان داشت: حماسه نهم دی، پیام ایستادگی ملت ایران در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی بود که به جهان مخابره شد.
وی به مسئله سنن نجات وکشتی نجات انقلاب اشاره کرد وگفت: امواج فتن رادیدیم سفن نجات یعنی چه و چگونه باید سفینه‌های نجات رابشناسیم و ازآنهابهره برداری کنیم.
امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران محکماتی دارد وباید ازاین محکمات استفاده شود گفت: محکمات یعنی چیزی که هیچ تردید‌ی درآن راه ندارد و هیچ گونه ابهامی پیرامون آن وجودندارد.
وی با بیان اینکه ما درمیان اهل بیت نیز محکماتی داریم افزود: مادرمیان اهل بیت محکماتی داریم که ااز این محکمات برای اثبات حقانیت ائمه طاهرین استفاده شده که یکی از این محکمات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها میباشد.
مدرسی درادامه سیزدهم دیماه سالگرد شهادت سرداردل‌ها حاج قاسم را گرامیداشت وافزود: حاج قاسم سلیمانی به تنهائی یک مکتب بود، زیرا حاج قاسم یکی از محکمات انقلاب بود، زیرا این محکمات رادشمن می خواهد قداستش را بشکند.
وی خاطرنشان کرد: امروز این محافل ومجالس برای آن است که بدانیم چه چیزهائی سفن نجات است وچگونه باید از این سفن نجات استفاده کنیم یعنی ما بدانیم جایگاه رهبری ونظام جمهوری اسلامی کجاست.
رئیس حوزه مدینه الکاظمیه یزد در بخش پایانی سخنان خود به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و خاطر نشان کرد: مادرآستانه انتخابات قرارداریم یک آزمون بزرگ که برای ملت ایران درپیش است واین آزمون یک آزمون حساس وبسیار مهم هست گرچه مشروعیت نظام وابسته به اسلام است، اما مقبولیت اسلام وابسته به مردم میباشد واین مردم هستند که سرنوشت خودشان را تعیین می کنند.
وی به حضورومشارکت مردم در پای صندوق‌های رای درروز انتخابات اشاره کرد و افزود: مشارکت وحضورمردم در پای صندوق رای یعنی امنیت استقلال وحفظ تمامیت ارضی کشور.
امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به اینکه حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو راه دستیابی به ایران قوی است و این دقیقا چیزی است که دشمنان از وجود آن هراس دارند افزود:انتخابات مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی است ومشارکت مردم درپای صندوق‌های رای وانتخابات یعنی مشت محکم بردهان استکبار و ایادیش.
امام جمعه بخش مرکزی یزد همچنین در بخش دیگری ازسخنان خود سالگردارتحال آیت الله مصباح یزدی عمارانقلاب راگرامی داشت وبه بیان شخصیت وویژگی این مرد بزرگ پرداخت.
به مناسبت گرامی داشت حماسه نهم دیماه مراسم بزرگداشتی با حضور امام جمعه، فرماندار بهاباد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، جمعی از مسئولین ادارات و نهادها، روحانیون، بسیجیان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان با سخنرانی آیت‌الله مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد در محل مسجد جامع بهاباد برگزار شد.
مداحی اجرای سرود ودکلمه آز دیگر برنامه‌های این مراسم بود.


انتهای پیام /

ارسال نظرات