مدیر توسعه‌گران ستاد اجرایی امام (ره):

۱۰۰۰ واحد مسکن به همت ستاد اجرایی امام در حال احداث است

اردبیل- مدیرعامل شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) گفت: یک‌هزار واحد مسکن در استان اردبیل به همت ستاد اجرایی امام و در قالب نهضت ملی در حال احداث است.
کد خبر: ۹۵۶۷۱۱۹
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

۱۰۰۰ واحد مسکن به همت ستاد اجرایی امام در حال احداث است

به گزارش بسیج، محمدجواد اسماعیلی عصر یکشنبه در جریان افتتاح ۲۱۰ واحد مسکن اندیشه ۲ اردبیل در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ستاد اجرایی امام به عنوان کارگزار صفر درصد در طرح نهضت ملی مسکن به ساخت واحدهای مسکونی کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: ۳۵ هزار واحد مسکن در کشور در قالب نهضت ملی با همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در حال احداث است که این واحدها با کیفیتی مناسب ساخته و تحویل متقاضیان می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) گفت: ۳۵ هزار واحد مسکونی احداثی ستاد اجرایی امام در ۲۷ استان مراحل اجرایی مختلفی را سپری می‌کند و به طور میانگین با پیشرفت ۵۰ درصد در حال انجام است.

اسماعیلی افزود: بخشی از این واحدها امسال و مابقی نیز در سال آینده تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد تا ستاد اجرایی امام بتواند به وظیفه انقلابی و جهادی خود در این حوزه به عنوان کارگزار صفر درصد عمل کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سهمیه استان اردبیل ساخت یک‌هزار واحد مسکن است که ۱۸۰ واحد آن اسفند سال گذشته تکمیل و تحویل متقاضیان شد و امروز نیز در قالب سایت اندیشه ۲ اردبیل، ۲۱۰ واحد و خیابان داروپخش اردبیل ۱۵۰ واحد تکمیل و بهره‌برداری رسید.

اسماعیلی اضافه کرد: ۲۱۰ واحدی اندیشه ۲ اردبیل به نام شهید پیران و ۱۵۰ واحدی خیابان داروپخش به نام شهید پاریاب نامگذاری شده تا این واحدها با متراژ ۹۰ متر و با قیمت تمام شده مناسب تحویل داده شود.

وی بیان کرد: در کلیه این پروژه‌ها سعی کردیم تا مصالح درجه یک، با کیفیت و با نشان استاندارد استفاده کنیم که همه آنها تولید داخل هستند.

اسماعیلی در ادامه سخنان خود یادآور شد: کلیه واحدها با انشعابات آب، برق، گاز، فاضلاب و آسفالت و روشنایی معابر تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

وی تصریح کرد: بخش عظیمی از این اقدامات خارج از تعهدات ما بوده اما سعی کردیم با همراهی وزارت نیرو، نفت و شهرداری‌ها کلیه کارهای مربوط به زیرساخت واحدهای مسکونی را انجام داده و این پروژه‌ها را آماده تحویل متقاضیان دهیم.

اسماعیلی گفت: متقاضیان تنها با سلیقه شخصی خود کابینت را نصب و در واحد مسکونی سکونت می‌کنند.

وی افزود: علاوه بر نظارت نظام مهندسی ساختمان، نظارت عالیه‌ای را نیز از سوی راه و شهرسازی بر روند اجرای این پروژه‌ها شاهد بودیم تا با کیفیتی مناسب تحویل متقاضیان شود.

مدیرعامل شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد: در این پروژها از سیستم اطفای حریق و سایر تأسیسات ایمنی استفاده شده تا در مواقع بروز خطر بتوان آسیب‌ها را به حداقل رساند.

ارسال نظرات