خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه سه هدف اصلی در فتنه ۸۸ دنبال می شد، گفت: ایجاد شکاف بین امت و ولایت مهم ترین هدف دشمنان از شروع این فتنه با رمز "تقلب" بود.
کد خبر: ۹۵۶۷۱۶۱
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در همایش بصیرت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار اظهار داشت: تفکر راهبردی یکی از ویژگی های مهم سردار سلیمانی بود اینکه آدم ها در قالب یک حزبی قرار نگیرند و جهانی فکر کنند خیلی مهم است و سردار سلیمانی همواره این گونه بود.
وی با بیان اینکه مردمی بودن از دیگر ویژگی های سردار سلیمانی بود، خاطرنشان کرد: نام حاج قاسم سلیمانی وحشت به دل دشمنان این نظام می اندازد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه بصیرت یعنی فهم به موقع و اقدام به موقع تصریح کرد: بصیرت از دیگر ویژگی های سردار سلیمانی است.
وی با اشاره به اینکه یکی از نیاز های جدی در دولت سازی تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب است، افزود: برای دولت سازی باید پنج مرحله تشکیل انقلاب اسلامی، حکومت اسلامی، دولت اسلامی ، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی را به ترتیب طی شود.
حسینی دیباجی با تاکید بر اینکه دانشگاه ها و حوزه های علمیه در محوریت تربیت نیرو های انسانی تراز انقلاب برای دولت سازی است، یادآور شد: رفع مشکلات مردم و جامعه امروزی نیازمند نیرو های انقلابی قدرتمند هست که روزی در این دانشگاه ها تعلیم دیدند.
وی در ادامه با بیان اینکه ثروت های عظیمی در ایران وجود دارد که باید از این فرصت به بهترین نحو برای رشد و تعالی حکومت استفاده کرد، گفت: یک صدم جمعیت و خاک دنیا متعلق به ایران است و این در حالی است که ذخایر منابع طبیعی چندین برابر جمعیت کشور در ایران وجود دارد.
این مقام مسئول گفت:ایران چهارمین کشور صادر کننده نفت و دومین کشور صادرکننده گاز درجهان است.
وی ابراز داشت:از ۵۶ ماده معدنی غیر فلزی در دنیا ۲۶ مورد در ایران کشف شده است و از ۲۴نوع ماده معدنی فلزی ۱۲ نوع آن در ایران یافت می شود.
حسینی دیباجی با اشاره به اینکه دولت سازی نیازمند نیرو های متخصص و متعهد است، خاطرنشان کرد: چنانچه نیرو ها به این نظام متعهد نباشند در نهایت به حوادثی از جمله فتنه منتهی خواهد شد‌.
وی افزود: فتنه به یک حوادث پیچیده ای که ماهیت آن معلوم نیست گفته می‌شد که ظاهر آن فریبنده است و در باطن مملو از فسادی است که همه جامعه را در برمی‌گیرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان تردید و دو دلی را از آثار فتنه برشمرد و گفت: در فتنه مردم به حق و باطل شک می کنند و این یکی از مخرب ترین آثار آن است.
وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده از سوی دشمنان بود، یادآور شد: سه هدف محوری در فتنه ۸۸ دنبال می شد این فتنه با رمز "تقلب" آغاز شد.
حسینی دیباجی با بیان اینکه هدف اول ایجاد شکاف بین ولایت و مردم بود، گفت: حذف اسلامیت از حکومت و کشور ایران دومین هدفی بود که در فتنه ۸۸ دنبال می شد که دین ستیزی و ترویج بی بند و باری را آغاز کردند.
وی حذف نفی دفاع از مظلوم را هدف دیگر منافقان در فتنه ۸۸ برشمرد و گفت: تشکیل سازمان حقوق بشر و سازمان ملل در واقع برای ورود به کشور های اسلامی و ایجاد استثمار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها