خبرهای داغ:
برادر دوشهید و دو جانباز؛

جانباز عملیات والفجر۱۰در شهرستان اردل آسمانی شد

جانباز 70 درصد کرمعلی رئیسی اردلی پس از سال‌ها تحمل رنج و درد به خیل همرزمان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۹۵۶۷۲۹۸
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جانباز شهید حاج کرمعلی رئیسی برادر ۲ شهید و ۲ جانباز و یک رزمنده بسیجی ، پس از سالها تحمل رنج و درد به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

حاج کرمعلی رئیسی یکم فروردین ماه ۱۳۴۸در اردل متولد شد. وی با عضویت بسیج در جبهه حضور یافت و ۲۳ اسفندماه ۱۳۶۶ در عملیات والفجر ۱۰ در منطقه شاخ شمیران بر اثر اصابت ترکش به سر و چشم به فیض جانبازی نائل آمد.

شهید گرانقدر قدمعلی رئیسی  هم هفتم فروردین ماه ۱۳۴۳در شهرستان اردل به دنیا آمد. به فراگیری علوم دینی و حوزوی پرداخت. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ با سمت مُبلغ در اهواز بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شکم و سینه شهید شد، مزار این شهید گرانقدر در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

شهید محمدحسن رئیسی اردلی یکم فروردین‌ماه ۱۳۳۱در شهرستان اردل به دنیا آمد، بنا و معمار بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. ۲۵ اسفندماه سال ۱۳۶۶در شاخ شمیران توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به صورت و پاها شهید شد.

جانباز صفر رئیسی در عملیات کربلای پنج سال ۱۳۶۵ جانباز پنج درصد شده و علی‌قلی رئیسی در منطقه عملیاتی مریوان سال ۱۳۶۲ جانباز ۲۰درصد شده است و عبدالرحیم رئیسی رزمنده بسیجی بوده است.

مراسم تشییع و خاکسپاری جانباز شهید «کرمعلی رئیسی اردلی» امروز سه‌شنبه ساعت ۹ صبح از درب منزل به طرف گلزار شهدای شهرستان اردل برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار