خبرهای داغ:
سرکانی:

توجه به جهاد تبیین یکی از راه‌های افزایش بصیرت است

همدان-مدرس سواد رسانه با تأکید بر شناخت بایدها و نبایدها گفت: بصیرت موجب می‌شود تا اندیشه درست را دریابیم و یکی از راه‌های افزایش بصیرت توجه به جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۰۱
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجید سرکانی در جمع بسیجیان پایگاه شهید علیرضا برچلویی حوزه حضرت فاطمه (س) همدان با بیان اینکه ادب و تربیت موجب تحکیم خانواده‌ها است، اظهارکرد: اگر این مهم در خانواده‌ها حفظ شود باعث سپری ایمن در برابر نفوذ دشمن می‌شود و جامعه‌ای با تربیت اجتماعی سالم ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن ضربه زدن به خانواده و رکن رکین خانواده مادران است، گفت: باید ادب و تربیت خانوادگی را اصلاح کرد؛ مواردی که می‌تواند موجب افزایش ادب و تربیت خانواده شود شامل صداقت، انس با مبانی دینی و اعتقادی، صبر و تحمل است.

مدرس فضای مجازی استان همدان افزود: اوج و قله این تربیت صحیح داشتن بصیرت است؛ بصیرت دیدگاهی فراتر از دیدن طبیعی است که ‌موجب می‌شود تا درست را از نادرست تشخیص داد.

 وی با تأکید بر شناخت بایدها و نبایدها گفت: بصیرت موجب می‌شود تا اندیشه درست را دریابیم؛ همان طورکه مقام معظم رهبری در فتنه‌های مختلف فرمودند بصیرت‌افزایی کنید تا بتوانید در برابر فتنه‌ها مقاوم شوید؛ بنابراین یکی از راه‌های افزایش بصیرت توجه به جهاد تبیین است.

سرکانی در ادامه با اشاره به مسائل اخیر روی داده در غزه افزود: دشمن قصد دارد تا رهبران جمهوری اسلامی را تهیج کند تا منفعل عمل کنند، اما رهبر بزرگوار ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی کامل نقشه درست راه را تدوین کرده‌اند.

وی با بیان اینکه انتقام سخت فقط جنگ موشکی نیست، گفت: بسیاری راه‌های دیگر می‌تواند راه انتقام سخت را هموار کند.

مدرس سواد رسانه گفت: ایجاد تربیت و ادب درست و صحیح اجتماعی و آگاهی و بصیرت‌افزایی در گرو سه اصل هم فکری و هم دلی و همکاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار