زنجان-استاندار زنجان به تحویل تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن در استان در سفر رییس جمهور اشاره کرد و گفت: در این سفر بیش از هزار و ۲۰۰ واحد به فرآیند تحویل به متقاضیان رسیده و کام متقاضیان شیرین می شود.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۸۲
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

شیرین شدن کام۱۲۰۰ نفر از متقاضیان مسکن ملی با سفر رئیس جمهور به زنجان

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ دکتر محسن افشارچی در نشست خبری با مسئولین رسانه و خبرنگاران در آستانه سفر رئیس جمهور به زنجان اظهار کرد:سفر‌های استانی رئیس جمهور برکاتی از جمله گره گشایی و حل مشکلات در استان‌ها را دارد.

وی بابیان اینکه زمان دقیق این سفر هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است، تصریح کرد:تلاش ما در این دور از سفر، جذب اعتبارات برای تسریع پروژه‌هاست.

افشارچی باتاکید بر اینکه این فرصت را مغتنم می‌شماریم، افزود:امیدواریم این سفر باعث نگاه مثبت‌تر مردم کشور به استان و باعث تقویت غرور مردم زنجان شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه همه مدیران شکایات خود را از رسانه‌ها و خبرنگاران پس بگیرند، افزود:همین امروز به همه مدیران نامه داده شد که شکایات خود را از رسانه‌ها پس بگیرند چرا که شکایت از رسانه در مرام ما نیست البته لازم است اصحاب رسانه نیز در نوشته‌های خود دقت لازم را به خرج دهند تا به کسی تهمت وارد نشود و تضییع حقی صورت نگیرد.

وی در ادامه بابیان اینکه انتخاب مدیران با محدودیت‌هایی مواجه است و به این راحتی‌ها نبوده و مدیران باید زمان کافی برای انجام وظایف داشته باشند، خاطرنشان کرد:وقتی مدیری پای کار میاد از یک گزینش کلی و جامع عبور کرده و میبایست فرصتی به وی داده شود تا بتوان تاثیرگزاری فرد را دید چرا که مسئله نگرش در عملکرد مدیران بسیار مهم است.

استاندار زنجان بااشاره به مسئله آمار خودکشی در کشور و بالطبع در استان با بیان اینکه در مقوله‌ی آسیب‌های اجتماعی، مثل خودکشی آمار کاهشی است، افزود:استانداران در روی این مقوله‌ی مهم تمرکز دارند.


مقام عالی دولت در استان بااشاره به آمار تصادفات در استان گفت:در سفر رئیس جمهور به استان بودجه‌ی خوبی برای محور ابهر به قیدار در نظر گرفته شده که باید بتوانیم تخصیص بگیریم.

وی بابیان اینکه در بزرگراه‌ها مسیر خوب است و میبایست فرهنگ رانندگی نیز افزایش یابد، عنوان کرد:همچنین تعداد دوربین‌های کنترل سرعت در استان افزایش یافته است.

افشارچی باتاکید بر اینکه در دور نخست سفر ریاست جمهوری، ۱۷ روز بود که استاندار شده بودم و پروژه محور پیش رفتیم، ادامه داد:در دوره دوم سفر آیت الله رئیسی به زنجان، برنامه محور عمل کرده و قرار است هر بودجه‌ای که تخصیص یابد یک چهارم برای آب درنظر گرفته و یک چهارم راه و باقی برای اولویت‌های استان قرار میگیرد‌

افشارچی در ادامه با اشاره به اینکه اجلاسیه سراسری نماز در زنجان همزمان با سفر ریاست جمهوری برگزار می‌شود، گفت:تاثیرگذاری این اجلاسیه در خصوص نماز بخصوص در بین قشر نوجوان و جوان حائز اهمیت است.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به تحویل تعدادی از واحد‌های نهضت ملی مسکن در استان در سفر رییس جمهور اشاره کرد و گفت: در این سفر بیش از هزار و ۲۰۰ واحد به فرآیند تحویل به متقاضیان رسیده و با همه زیرساخت‌های لازم آماده تحویل است.

وی با بیان اینکه استان در زمینه ساخت واحد‌های نهضت ملی، پیشرو است، گفت: ساخت این واحد‌ها از کیفیت خوبی هم برخوردار است و میخواهیم در مسکن ملی علیرغم زحماتی که کشیده می‌شود کام مردم شیرین شود.

ارسال نظرات