خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شاهرود از اهدا ۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های سادات در راستای طرح قرار دوازدهم از محل موقوفات سادات به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۷۴۲۷
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

اهدا ۱۰ سری جهیزیه در راستای طرح قرار دوازدهم در شاهرودحجت الاسلام محمدرضا بخشی در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به اجرای طرح قرار دوازدهم و اجرای عهدنامه نیت واقفین به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: در این طرح ۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان سادات اهدا شد.
او افزود: ارزش هر سری جهیزیه ۴۰ میلیون تومان و پنج قلم کالای اساسی ایرانی است که از محل موقوفات سادات شهرستان تهیه و اعطا شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شاهرود خاطر نشان کرد: در آیین اهدا این جهیزیه معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه استان سمنان، امام جمعه شاهرود، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود و برخی از مسئولین حضور داشتند.
در حاشیه این آیین مراسم جشن ولادت حضرت زهرا (س) نیز برپا و چایخانه رضوی دبیرخانه کانون خدمت رضوی شهرستان شاهرود به اجرای برنامه و پذیرایی پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها