خبرهای داغ:
زهره‌وند خبر داد

برگزاری ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت میلاد ریحانه النبی(س) در حوزه نرجس خاتون همدان

همدان-فرمانده حوزه مقاومت نرجس خاتون همدان از برگزاری ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته زن و جشن میلاد ریحانه النبی(س) در پایگاه‌های تابعه این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۷۴۴۳
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

سمیه زهره‌وند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به بیانات گهربار مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) اظهار کرد: شخصیت والای زن هنوز آنطورکه باید و شاید در جامعه ترسیم نشده است.

وی بیان کرد: حضرت فاطمه(س) الگوی همسری فداکار و مادری مهربان است که فرزندان خود را به بهترین شکل ممکن تربیت کرد و در حمایت از امام زمان خود نقش بسیار مهمی داشت.

فرمانده حوزه مقاومت نرجس خاتون همدان گفت: زنان جامعه ما امروزه باید با درایت، صلابت، حیا و عفت فاطمی در اجتماع حضور داشته باشند که به جهان ثابت کنند حجاب، حیا، همسرداری، تربیت فرزند صالح بردگی نیست آزادی همراه با شرافت و افتخار است.

وی ادامه داد: ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت میلاد دردانه رسول الله (ص) درنظر گرفته شده است که با حضور بسیجیان در پایگاه‌های تابعه این حوزه برگزار می‌شود.

زهره‌وند تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به نشست‌های بصیرتی، نشست برخط با موضوع نقش بانوان مکتب حاج قاسم در رسانه، شاخص‌ترین آنها ویژه برنامه مادر دختری همراه با دکور عکاسی برای ثبت عکس‌های زیبا از لحظات خانوادگی،  اجرای مسابقات مختلف نظیر طراحی پوستر،عکس نوشته، موشن گرافی، ساخت کلیپ، نقاشی، دلنوشته و داستان نویسی اشاره کرد.

وی برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی ایستگاه سیار صلواتی توسط بانوان رهرو حاج قاسم، برپایی نمایشگاه کتاب، توزیع بسته‌های معیشتی، پویش تولید محتوا در ارتباط با شهید القدس، پویش بوسه بر دستان مادر، دیدار از خانواده شهدا ویژه مادر ۸۵ شهید والا مقام را از دیگر برنامه‌های اجرایی برشمرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات