آزادی ۳۰ نفر از محکومان جرایم مالی غیر عمد از زندان‌های استان اردبیل

رئیس کل دادگستری استان گفت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و نیز گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی، زمینه آزادی ۳۰ تن از محکومان مالی جرایم غیر عمد از زندان های استان فراهم شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۶۳۵
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

آزادی ۳۰ نفر از محکومان جرایم مالی غیر عمد از زندان‌های استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام حسین کثیرلو در همایش بزرگ قاسم٬ فرزند کوثر که صبح امروز در سالن ولایت سپاه اردبیل برگزار شد٬ ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، این روز را نماد قانون‌مداری دانسته و اظهار کرد: در این روز بنا به فرموده مقام معظم رهبری قانون فصل الخطاب همه مباحث و مسائل پیش آمده عنوان شد و همه ملزم به پیروی از آن شدند و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نیز با حضور میلیونی در خیابان‌ها٬ ضمن حمایت از فرامین مقام معظم رهبری بر لزوم تبعت از اجرای قانون در کشور صحه گذاشتند.

وی سپس با گرامیداشت  یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی٬ افزود: شهید سلیمانی قهرمان ملی است که تمام عمر خود را در راه مبارزه با دشمن و دفاع از میهن اسلامی و حریم و حرم ائمه اطهار (ع) صرف کرد و سرانجام با دلی صاف و آکنده از ایمان تعهد و اخلاق به سوی معبود حق خود شتافت.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل هم‌چنین با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا (س) به ذکر فضایل اخلاقی و شخصیتی حضرت زهرا (س) پرداخته و سیره زندگی آن بزرگوار را اسوه و الگوی ماندگار برای تمامی زنان جهانیان دانست که  پیروی از آن موجب  رستگاری دنیوی و اخروی می‌شود.

کثیرلو گفت: مکتب حضرت زهرا (س) مسئولیت ایجاد می‌کند و این مسئولیت‌پذیری در جامعه و انجام وظایف به صورت درست و به موقع آن یکی از مهارت‌های مهم در توسعه فردی و از طرفی موجب پیشرفت و ترقی کشور در همه زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی و غیره می‌شود.

وی در این همایش با قدردانی از جامعه خیرین استان به ویژه جامعه بانوان خیر استان که با کمک‌های خود موجبات آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند از زندان‌های استان را فراهم می‌کنند٬ تصریح کرد: امروز نیز به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و نیز گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، زمینه آزادی ۳۰ تن از  محکومان مالی جرایم غیر عمد  از زندان های استان فراهم شد.

همایش بزرگ قاسم، فرزند کوثر با موضوعات جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ، جشن گلریزان بانوان خیر استان اردبیل و آئین افتتاح ۱۵ واحد مسکن محرومان استان اردبیل با سخنرانی رئیس کل دادگستری استان در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان برگزار شد.

ارسال نظرات