خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت نرجس(س) گفت: ۲۵۰بسته معیشتی به مناسبت هفته مقاومت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی بین خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۶۹۳
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

فاطمه محبوبی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس(س) در حاشیه اجرای طرح نهضت کمک مومنانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید القدس سردار سلیمانی، افزود: این ابرمرد توانست هسته‌های مقاومت را به فرمان مقام معظم رهبری در کشورهای مختلف تشکیل دهد و منجر به صدور گفتمان انقلاب اسلامی در منطقه شود.

وی با بیان اینکه به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی شعبه بسیج سازندگی حوزه مقاومت بسیج شهدای گمنام برداران با همکاری حوزه حضرت نرجس(س) اقدام به اجرای طرح کمک مومنانه کرده است، بیان داشت: ۲۵۰ بسته معیشتی در پردیسان به خانواده های کم برخوردار پایگاه های تابع دو حوزه مقاومت بسیج به مناسبت هفته مقاومت توزیع شد.

محبوبی خاطرنشان کرد: خدمت جهادی، کاری است که نه ریا می‌طلبد و نه خستگی و جهادگران عرصه خدمت و خدمت رسانی، انسانهای بی آلایشی هستند که گوش به فرمان رهبر و پیشوای خود، در صدد رونق کسب و کار مردم و امید دادن به عموم مردمند.

انتهای پیام/ حردانی

ارسال نظرات