بیانیه سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در محکومیت حادثه تروریستی در کرمان

سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با انتشار بیانیه ای اقدام تروریستی کوردلانه دشمنان ملت مقاوم و سلحشور ایران را محکوم و تاکید کرد؛ عوامل این جنایت روی آرامش به خود نخواهند دید و منتظر انتقام فراموش نشدنی باشند.
کد خبر: ۹۵۶۷۸۳۰
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴

 

در بیانیه سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران آمده است: جبهه کفر و ایادی استکبار و صهیونیستم در نبرد رو در رو و مقابله با رزمندگان و دلیرمردان جبهه مقاومت مستاصل و درمانده شده اند و اکنون تصور می کنند که راه خروج از این بن بست  انحراف اذهان عمومی جهان است.

اینان که از انجام هیچ اقدام غیر انسانی واهمه ای ندارند، به جان مردم بی پناه و زنان و کودکان افتاده و به تخریب خانه و کاشانه آنان و نابود کردن مراکز درمانی و زیر ساخت های فلسطینیان پرداخته اند اما نمی دانند که مرگ در راه آرمان های بلند الهی   و شهادت، شیرین ترین و افضل مرگ ها است.

 آنان که با پیشرفته ترین سلاح ها و با لشکر تا دندان مسلح بعد از گذشت بیش از سه ماه نتوانسته اند در مقابل لشکر مقاومت؛ تاب بیاورند، سردار مقاومت شهید سلیمانی را عامل   تحقیر و شکست خود می دانند و اکنون بعد از گذشت چهار سال حتی از شهادت او و از زائران این شهید بزرگوار هم هراس دارند.

شهادت جمعی از زائران  گلزار شهدای کرمان که اغلب آنها کودکان و زنان هستند، پرونده دیگری بر  پرونده های نگین تروریست ها  اضافه کرد و چهره واقعی آنان را بیش از پیش آشکار  ساخت؛ از امروز خواب را بر تروریست های خفاش صفت، حرام خواهیم کرد و از امروز باید منتظر انتقام سخت و پشیمان کننده باشند.  

 

ارسال نظرات