خبرهای داغ:
به مناسبت دهه مقاومت و بصیرت، نشست بصیرتی تبیینی با محوریت دهه بصیرت و مقاومت در پایگاه حضرت آسیه (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۸۷۴
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه بصیرت و مقاومت، نشست تبیینی با موضوع واکاوی فتنه ۸۸ با سخنرانی محمدحسن قزوینی،هادی سیاسی در جمع خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) برگزارشد.

قزوینی با بیان اینکه قبل از ورود به حوادث سال ۸۸ باید بدانیم که فتنه‌ای که در کشور اتفاق افتاد به چه دلیل و چرا منجر به اغتشاش، انقلاب رنگی و یا جنبش سبز شد، اظهار کرد: ورود آمریکا به ایران به زمان پهلوی اول بازمی‌گردد. قبل از سال ۱۳۳۲ به واسطه اینکه شمال کشور در دست شوروی و جنوب در دست انگلستان بود، حضور آمریکا به کشور به سختی همراه بود اما از زمان پهلوی اول، حضور رضا شاه و طرح دوستی آمریکا با مصدق ورود چشمگیری را در کشور داشتند. در نهایت با کودتای سال ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، مصدق را برکنار کرد. که تا پیروزی انقلاب در سال ۵۷ در ایران حضور داشتند.

او افزود: در فتنه سال ۸۸ قبل از برگزاری انتخابات زمزمه‌های مسئله تقلب در انتخابات ایران در رسانه‌های کشورهای مخالف و معاند مطرح می‌شود. میرحسین موسوی قبل و حین برگزاری انتخابات پیروز شدن خود را با اکثریت آرا مطرح می‌کند در صورتی که هنوز انتخابات تمام و آرا شمارش نشده بود تا بتواند در صورت عدم پیروزی در انتخابات مسئله تقلب را پیش بکشد.

این هادی سیاسی خاطرنشان کرد: تمام حرف کاندیدها نقد انتخابات بود. تنها کسی که پای رای مردم ایستاد مقام معظم رهبری (مدظله) بود. افرادی که در کنار میرحسین موسوی در ستادهای اصلی او حضور داشتند ارتباط با منافقین انگلستان و آمریکا را در پرونده خود دارند بعد از فتنه ۸۸ آمریکا به این نتیجه رسید که با  گروهک‌ها و غیره نمی تواند به نتیجه دلخواه خود بر‌سد و تاکتیک پیشبرد اهداف خود را در استحاله درونی یعنی تغییر نظام از درون تغییر داد.

او با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: انتخابات پایه تحول است، کشور ما کشور دموکراسی است پس مردم سالاری برای ما مهم است اگر فسادی در کشور اتفاق می‌افتد خود فرد دچار فساد است نه نظام و سیستم. فساد شخصی محور است و سیستم این زمینه را برایش مهیا نکرده است.

قزوینی در ادامه تصریح کرد: مهم ترین موضوع در بحث انتخابات مشارکت است، مقام معظم رهبری می‌‌فرمایند: اگر مشارکت ضعیف باشد، مجلس ضعیف می‌شود. مجلسی قوی مجلسی است که هم از جوانان باشند هم از مجرب‌ها. انتخابات پایه تحول است و جلوی هرج و مرج، دیکتاتوری و ناامنی را می‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها