در بیانیه سپاه ثارالله در پی حادثه تروریستی کرمان آمده است؛
با این شهادت ها درخت تنومند انقلاب اسلامی پر بارتر می شود و به فرموده شهید القدس حاج قاسم سلیمانی: قصاص این خونها برچیده شدن رژیم کودک کش صهیونیستی است.
کد خبر: ۹۵۶۷۹۲۴
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی مراسم سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی پیام تسلیت مشترک صادر کرد

باسمه تعالی

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

بار دیگر دستان پلید دشمنان این سرزمین مقدس به ویژه رژیم جعلی و آدمکش صهیونیستی و ایادی منحرف از اسلام ناب محمدی به خون زائران مظلوم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آغشته گشته و چهره پلید خود را نمایان ساخت.

هر چند با این شهادت ها درخت تنومند انقلاب اسلامی پر بارتر می شود و به فرموده شهید القدس حاج قاسم سلیمانی: قصاص این خونها برچیده شدن رژیم کودک کش صهیونیستی است.

اینجانبان ضمن محکوم نمودن این اقدام ددمنشانه و شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان مومن و مسلمان در حادثه تروریستی مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان را به تمامی مردم شریف ایران و به خصوص استان کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام تسلیت عرض نموده و و برای تمامی شهدای این ضایعه دردناک علو درجات و برای بازماندگان آنان صبر جمیل و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند متعال خواستاریم.

سرتیپ دوم پاسدار محمد علی نظری
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

علی عربپور
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله استان کرمان

ارسال نظرات