خبرهای داغ:
بیانیه حمله ترویستی کرمان

بیانیه حمله ترویستی شهدای شهر کرمان توسط مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسین(ع) اصفهان

بیانیه حمله ترویستی شهدای مظلوم شهر کرمان توسط مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسین(ع) اصفهان صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۶۷۹۸۷
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اصفهان: بیانیه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) اصفهان مبنی بر حمله ترویستی شهدای مظلوم شهر کرمان به شرح زیر می باشد.

باسم رب الشهدا و الصدیقین

۲حمله تروریستی انفجار توسط ایادی استکباری جنایتکار و رژیم مفلوک وزخم خورده صهیونیستی این سگ هار منطقه درچهارمین سالگرد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در روز میلاد حضرت صدیقه طاهره فاطمه کبری (س) و معمار کبیر انقلاب اسلامی در مسیر عاشقان مکتب سلیمانی که منجر به شهادت مظلومانه بیش از ۱۰۰ نفر و زخمی‌شدن تعدادی زیادی از هموطنان عزیزمان گردید، موجی از غم و ماتم را بار دیگر در سراسر میهن اسلامی ایجاد کرد.
چنین اقدامات تروریستی خبیثانه ، بی‌گمان نشان از عجز و ناتوانی دشمنان در تقابل با انقلاب اسلامی و جبهه های مقاومت حق علیه باطل دارد و هرگز در عزم و اراده پولادین مردم سربلند ایران و آزادیخواهان جهان در مسیر عزت و استقلال و اقتدار خللی ایجاد نخواهد کرد.
بدون تردید پیام روشن ملت شریف ما در پی وقوع این حادثه تلخ نیز همچون گذشته، ایستادگی و دفاع از آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تاکید بر ادامه راه ایثار و شهادت و همچنین پاسخ کوبنده و قاطع به این اقدام دردمنشانه به تروریست‌ها و مزدوران کوردل است.
اینجانب ضمن محکوم‌کردن این حمله تروریستی وحشیانه و درود و سلام به روان مطهر شهدای حادثه گلزار شهدای کرمان ؛ شفای عاجل و کامل مجروحان و صبر و شکیبایی برای خانواده های محترم آنها از این واقعه را از درگاه خداوند متعال خواهان وخواستارم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها