خبرهای داغ:
سردار فدا:

حادثه تروریستی کرمان خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی‌کند

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با محکومیت جنایت ددمنشانه تروریستی روز گذشته در کرمان، گفت: حادثه تروریستی کرمان خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی‌کند.
کد خبر: ۹۵۶۸۰۵۱
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار سرتیپ پاسدار مجتبی فدا،  فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان روز پنج‌شنبه در مراسم گرامی‌داشت شهید «قاسم سلیمانی» و شهدای مقاومت، هجدهمین سالگرد شهادت «حاج احمد کاظمی»، بزرگداشت شهید «سیدرضی موسوی» و شهدای حادثه تروریستی کرمان در گلستان شهدای اصفهان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند شیوه زندگی حاج قاسم باید در قالب مکتب حاج قاسم تبیین شود.

وی ادامه داد: حاج قاسم ۶۰ ویژگی از جمله اخلاص، عبادت و‌ تهجد، ولایی بودن، مرد میدان بودن، نبوغ نظامی، بیان تاثیرگذار، رشادت و شجاعت داشت و هر شخصی می‌خواهد در مسیر حاج قاسم گام بردارد باید به این ویژگی‌ها توجه کند و آنچه حاج قاسم را محبوب جهانیان کرد همین روحیات بود.

فدا با اشاره به سالگرد شهادت حاج احمد کاظمی، گفت: حاج احمد کاظمی کسی بود که فردی مثل شهید سلیمانی با این همه ویژگی‌های بزرگ تصریح می‌کند که حاضرم همه سرمایه و عمرم را بدهم و صدای احمد را بشنوم.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تاکید کرد: این شهدا اسوه‌های ما و ستارگان آسمان هستند که راه را نشان می‌دهند و با تمسک به این شهدا در مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست‌ها پابرجا می‌مانیم.

وی افزود: حوادثی مثل حادثه تروریستی روز گذاشته ما را متوقف نخواهد کرد، ما در مسیری که در پیش گرفته‌ایم که همان راه شهدا است پابرجا خواهیم ماند.

فدا با محکومیت جنایت ددمنشانه تروریستی روز گذشته در کرمان، گفت: حادثه تروریستی کرمان خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار