معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر اینکه سخت‌ترین انتقام گرفته خواهد شد، گفت: ما به هیچ وجه در طول جمهوری اسلامی اجازه نداده ایم دشمن ضربه‌ای به ما بزند و برود؛ بلکه سخت‌تر از آن جوابش را داده‌ایم و امروز هم مردم مطمئن باشند که انتقام سخت گرفته خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۰۷۸
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، مخبر معاون اول رئیس جمهور در محل گلزار شهدای کرمان در جمع مردم گفت: این دشمنی‌ها از صدر اسلام تا به امروز با این فرهنگ بوده است و همچنان وجود دارد و این اتفاق حقیقتاً از سر استیصال انجام شد؛ چرا که هیمنه‌ای برای غرب خصوصاً آمریکا و اسرائیل در دنیا شکل گرفته بود، که این ها فکر بکنند، هر زمان اراده کنند هر جایی می‌توانند اهدافشان را عملیاتی کنند.
وی افزود: حضرت مقام معظم رهبری تربیت شده فرهنگ علوی و تربیت شده مکتب امام است؛ لذا همه اهداف، روش‌ها و مسائلی که امام دنبال می‌کرد در زمان مقام معظم رهبری با جدیت دنبال شد.
مخبر تصریح کرد: خط مقاومتی که امام ترسیم کرده بود با قدرت و قدرت ادامه دارد و شما مطمئن باشید، در تمام کشورهای منطقه، هیچ تصمیمی برای آمریکایی‌ها بدون نظر جمهوری اسلامی اصلاً میسر نیست، شما امروز ببینید تمام نقشه‌های آنها با میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری در عراق، لبنان، سوریه و یمن چه شد؟
معاون اول رئیس جمهور گفت: آمریکایی ها یک جریانی به نام اسرائیل و یک رژیم جعلی در منطقه درست کردند و فکر می‌کردند این رژیم تمام منطقه را کنترل خواهد کرد و هیمنه‌ای برای آن درست شده بود، اما این قضیه واقعه طوفان طوفان الاقصی تمام این قدرت و هیمنه آنها را به هم ریخت و این کار بزرگی بود که در غزه اتفاق افتاد.
مخبر افزود: تصور اینکه به جمهوری اسلامی تعرض نظامی شود، اصلاً وجود ندارد.
وی با تأکید بر اینکه سخت‌ترین انتقام گرفته خواهد شد، تصریح کرد: ما به هیچ وجه در طول جمهوری اسلامی اجازه نداده ایم دشمن ضربه‌ای به ما بزند و برود و سخت‌تر از آن جوابش را داده‌ایم و امروز هم جواب آن را خواهیم داد و مردم ما مطمئن باشند که انتقام سخت گرفته خواهد شد.
مخبر بیان داشت: بدانید این فرهنگ مقاومت اسرائیل، هیمنه آمریکا را از بین برده است و وضعیت فیزیکی شان را نیز به حول قوه الهی از بین خواهد برد.
وی افزود: در زمان ولادت حضرت زهرا این اتفاق افتاد؛ لذا این شهیدان باید مطمئن باشید در جوار امام حسین آرام خواهند گرفت و مشمول عنایات خاص ائمه علیهم السلام قرار خواهند گرفت و آرزوی بهبودی برای تمام مجروحین دارم.

ارسال نظرات