نمایشگاه صنایع دستی بسیج ویژه هفته مقاومت با حضور جمعی از مسئولان سپاه فتح و اداره کل میراث فرهنگی استان در یاسوج افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۱۶۶
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، این نمایشگاه صبح امروز با حضور سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح استان، سرهنگ عیسی جمشیدی مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه فتح، سرهنگ حسن رضایی مسئول بسیج سازندگی استان، سرهنگ ایمان خردمند مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح، مسئول حراست و بسیج اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان افتتاح و مورد بازدید قرار گرفت.

سرهنگ ارسلان جو در این آیین شهادت هموطنانمان در حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت و از دست اندرکاران و میزبانان این برنامه تقدیر و تشکر کرد.

وی برای هنرمندان این عرصه هنری که با تلاش و زحمت فراوان و با استفاده از هنر خود آثار هنری زیبا را تولید می کنند و نقش مهمی در تولید ثروت و درآمدزایی و رشد اقتصاد کشور ایفا می کنند آرزوی توفیق کرد.

سرهنگ عیسی جمشیدی به نمایندگی از هنرمندان این عرصه از جناب سرهنگ رضایی مسئول بسیج سازندگی استان درخواست نمود که در خصوص وام های اشتغال زایی نسبت به هنرمندان این عرصه هنری توجه بیشتری شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۱۳ دی ۱۴۰۲ بمدت ۳ روز به آدرس یاسوج _ خیابان سردار جنگل جنوبی _ سردار ۳_ آموزشگاه هنر ایلیاتی پذیرای عموم علاقه مندان است.

سرهنگ پاسدار عیسی جمشیدی با بیان اینکه از هنردوستان عزیز این عرصه جهت بازدید دعوت بعمل می آید افزود: همچنین در روز پایانی نمایشگاه داوری آثار توسط کارشناسان برجسته این عرصه هنری انجام و آثار برتر جهت شرکت در مرحله کشوری جشنواره معرفی خواهند شد.

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی بسیج در یاسوجافتتاح نمایشگاه صنایع دستی بسیج در یاسوجافتتاح نمایشگاه صنایع دستی بسیج در یاسوجافتتاح نمایشگاه صنایع دستی بسیج در یاسوجافتتاح نمایشگاه صنایع دستی بسیج در یاسوجافتتاح نمایشگاه صنایع دستی بسیج در یاسوجافتتاح نمایشگاه صنایع دستی بسیج در یاسوجافتتاح نمایشگاه صنایع دستی بسیج در یاسوجافتتاح نمایشگاه صنایع دستی بسیج در یاسوج

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات