سپاه امام رضا علیه السلام با صدور بیانیه‌ای حرکت مذبوحانه و ددمنشانه تروریستی کرمان را که منجر به شهادت و زخمی شدن جمع زیادی از زائرین مزار شهید سلیمانی شد را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۵۶۸۲۱۷
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳

سپاه امام رضا(ع) فاجعه تروریستی کرمان را محکوم کرد

به گزارش روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام در این بیانیه با اشاره به عشق عمیق ملت ایران و همه آزادیخواهان عالم به نام و یاد و راه شهید سلیمانی آمده است، عشق و پیوند ملت ایران با راه و مکتب شهید سلیمانی که برخواسته از عمق جانشان است روز به روز پرفروغ تر میشود و این پیوندی ناگسستنی است.

در بخش دیگر اين بیانیه می‌خوانیم دشمنان مکتب شهید سلیمانی با شهادت محبین و دوستداران حاج قاسم نمیتوانند بر شکست‌های مفتضحانه خود در برابر گروه‌های محور مقاومت به ویژه شکست در طوفان الاقصای حماس سرپوش بگذارند.

در ادامه این بیانیه آمده است اما دشمنان بدانند که خونهای پاک کودکان و بی گناهان در غزه و منطقه، اراده امت اسلامی را برای دفاع از مکتب حاج قاسم مصمم تر می‌کند و این اقدامات جز اینکه انسجام و وحدت امت را بیشتر و عمر رژیم صهیونیستی را کوتاه‌تر کند اثر دیگری به دنبال نخواهد داشت.

در پایان این بیانیه ضمن انزجار ملت داغدار و عزادار ایران اسلامی از عاملان اینگونه حرکات بزدلانه وهمدردی با مردم عزیز وولایتمدار کرمان ، خطاب به دشمنان ملت ایران آمده است، در آینده ای نه چندان دور نتایج و پیامدهای پرهزینه این اقدامات را خواهید دید و پشیمان خواهید شد اما دیگر آنروز برایتان دیر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها