در این بیانیه آمده است: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت ضمن تسلیت به مقام معظم رهبری و خانواده های داغدار، از دستگاه‌های امنیتی تقاضا داریم تا هرچه زودتر عاملان این جنایت را شناسایی و به سزای اعمالشان برسانند.
کد خبر: ۹۵۶۸۲۷۹
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

انالله و اناالیه راجعون

وَقَدْ مَکَرُواْ مَکْرَهُمْ وَعِندَ اللّهِ مَکْرُهُمْ وَإِن کَانَ مَکْرُهُمْ لِتَزُولَ مِنْهُ الْجِبَالُ •إِنَّ اللّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ (سوره ابراهیم، آیات ۴۷و۴۶)

قلبهایمان مالامال از داغ دوباره‌ای است که بر جان ملت بزرگ ایران افتاده است.

دشمنان مکتب شهید سلیمانی نه فقط از این شخصیت قهرمان که حتی از دلدادگان این شهید هم کینه دارند. بی تردید عزت و امنیت ایران اسلامی با تحرکات رذیلانه دشمنان ایران به خطر نخواهد افتاد.

امروز دشمنان ایران اسلامی در کمال ناامیدی دست به کشتار مردمی بیگناه میزند که جرمشان تربیت در مسیر اسلام ناب محمدی و مکتب امام خمینی (ره) و پیروی از سیره شهید سلیمانی عزیز و شهیدان این مرز و بوم است. دشمنان نادان ما هنوز نفهمیده اند که با تمام ترور‌ها و تحریم‌ها ملت سرفراز ایران اسلامی تحت امر، ولی فقیه، دست از آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی برنخواهند داشت و تا آخرین قطره خون برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران عزیز خواهند جنگید.

ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (ارواحنافداه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های داغدار شهیدان مظلوم این حادثه تروریستی و عموم ملت ایران تسلیت گفته و از دستگاه‌های امنیتی تقاضا داریم تا هرچه زودتر عاملان این جنایت را شناسایی و به سزای اعمالشان برسانند.

ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت

ارسال نظرات