خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی:

برگزاری باشکوه انتخابات در تامین امنیت کشور بسیار موثر است

همدان- امام جمعه همدان برگزاری باشکوه انتخابات را در تامین امنیت کشور بسیار موثر دانست و تاکید کرد: اگر مشارکت بالا باشد اقتدار کشور نیز افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۹۵۶۸۳۵۴
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه های نماز جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی (ره) همدان با بیان اینکه مراقب طراحی پیچیده رسانه های دشمن برای سوء استفاده از حادثه تروریستی کرمان باشیم، اظهار کرد: باید دست‌های پنهان انفجار را دید چراکه پشت هر ابن ملجمی باید دست عمروعاص را دید.

وی ادامه داد: حادثه کرمان باعث تاسف شد چراکه بزرگترین حادثه تروریستی پس از انقلاب بود که طی آن ۴۰ زن و کودک شهید شدند.

خطیب جمعه همدان با بیان اینکه احساسات جامعه از این حادثه تروریستی جریحه دار شده است، تاکید کرد: اصل انتقام قطعی است اما کیفیت آن بستگی به شرایط مختلف دارد و باید به قوه عاقله کشور در این زمینه اعتماد داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی شاکله استکبار در منطقه فرو ریخته است، گفت: در زمینه حادثه تروریستی کرمان نباید نیروهای امنیتی نظام را تضعیف کرد، چرا که این مساله جنگ رسانه‌ای دشمن است.

شعبانی امنیت را یک خواسته و مطالبه عمومی همه مردم دانست و تصریح کرد: همه باید برای تقویت مولفه‌های امنیتی کشور تلاش کنیم که در این راستا انسجام و پرهیز از اختلافات باعث تقویت امنیت و اقتدار کشور می شود.

وی گفت: هیچ کس برای خدا نظام را تضعیف نمی کند و برخی نیز ‌که همواره تهدید و تضعیف می کنند برای رسیدن به قدرت است.

امام جمعه همدان برگزاری باشکوه انتخابات را در تامین امنیت کشور بسیار موثر دانست و تاکید کرد: اگر مشارکت بالا باشد اقتدار کشور نیز افزایش می‌یابد.

وی حضور حداکثری و پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال را موجب یاس و ناامیدی دشمن خواند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات