خبرهای داغ:
اسماعیلی:

به فتح قله‌ها بسیار نزدیک هستیم

همدان-فرماندار ویژه ملایر بابیان اینکه به فتح قله‌ها بسیار نزدیک هستیم و سختی‌های بسیار زیادی را در ۴۵سال گذشته ازسر گذرانده‌ایم،گفت: انتخابات نیز از آن دسته امتحاناتی است که ما را به ادامه مسیر مصمم‌تر می‌کند.
کد خبر: ۹۵۶۷۸۳۲
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در یادواره ۲۷ شهید روستاهای طاسبندی، بوربور، کریم آباد، علیجوق و آشاق قلعه با اشاره به غوغای عظیمی که جریان مقاومت اسلامی برای احیای فرهنگ آزادگی در جهان به راه انداخته است، اظهار کرد: آنچه که پیش‌بینی‌ شده بود به واقعیت بسیار نزدیک بود چراکه امروز همه اذعان دارند که تاثیر شهید حاج قاسم سلیمانی از سپهبد سلیمانی قدرت برندگی بیشتری را علیه کفر و استکبار داشته و بعد از شهادت روح بلند ایشان جریان استکبار را به نابودی کشانده و همه جهانیان ناظر این اتفاق مهم هستند.

وی با اشاره به اینکه به فتح قله‌ها بسیار نزدیک هستیم و سختی‌های بسیار زیادی را در ۴۵ سال گذشته از سر گذرانده‌ایم، افزود: انتخابات نیز از آن دسته امتحاناتی است که ما را به ادامه مسیر مصمم‌تر می‌کند.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه دشمن چه منفعتی از به میدان نیامدن مردم در عرصه انتخابات می‌برد، جز اینکه حس پشیمانی از طی کردن این مسیر پرافتخار را القا کند؟ خاطرنشان کرد: هرگز این مسیر پشیمانی ندارد و این را ثابت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دولت خدمتگزار و مردمی آیت الله رئیسی در انتخابات هیچ لیست و فهرستی ندارد و از همه نامزدها صرفاً وظیفه خود را در ایجاد شور، نشاط انتخاباتی و برگزاری در کمال صحت و سلامت این امر مهم می‌داند.

در حاشیه این مراسم معنوی، میز خدمت با حضور فرماندار ویژه ملایر و معاونان وی، بخشدار جوکار، حوزه مقاومت بسیج امام هادی(ع) شهرازندریان، مسئولان سطح شهرستان و بخش و دهیاران مشکلات روستاهای فوق الذکر را بررسی و برای رفع این مشکلات در اسرع وقت اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار