خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرمسار گفت:۲۰ طرح نیروگاه خورشیدی خانگی در گرمسار با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد به زودی بهره برداری می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۸۳۷۹
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

احسان ناظریه در گفتگو با خبرنگار بسیج در گرمسار، با اشاره به اجرای طرح نیروگاه خورشیدی خانگی در گرمسار اظهار داشت: این طرح در زمره برنامه‌های بسیج سازندگی و حمایت از مشاغل خانگی خرد قرار گرفته و با توجه به ظرفیت‌های موجود محدودیت منابع و اعتباری برای اجرای آن در گرمسار وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه سه طرح نیروگاه خورشیدی خانگی در سالروز شهادت سردار سلیمانی به بهره برداری رسید، افزود:۲۰ طرح نیروگاه خورشیدی خانگی در گرمسار با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد به زودی بهره برداری می‌شود.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرمسار با تاکید بر ضرورت وجود آفتاب و رعایت کردن شرایط محیطی برای اجرای این طرح بیان کرد: از این تعداد هشت طرح در مناطق روستایی انجام شده است.
وی گفت: ۵۰ نفر متقاضی اجرای این طرح برای معرفی به بانک‌های طرف قرار داد در صف انتظار هستند.
ناظریه با بیان اینکه در توافق اولیه وزارت نیرو، بانک مرکزی و سپاه مقرر شد بانک مرکزی چهار ماه تنفس برای باز پرداخت وام ایجاد کند، تصریح کرد:از سویی دیگر خرید و واردات صفحه‌های خورشیدی حدود دو تا سه ماه زمان نیاز دارد که متاسفانه بانک مرکزی بر خلاف تعهد خود از ارائه چهار ماه تنفس صرف نظر کرده و اقساط وام بدون تنفس جاری می‌شود.
وی اذعان داشت: این مسئله منجر به اعتراض برخی متقاضیان شده است که مطالبات آنان در این باره به حق و قابل پیگیری است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به پیگیری‌های این نهاد برای رفع مطالبات متقاضیان در این خصوص گفت: افزایش تیم‌های نصب کننده در سطح استان برای سرعت بخشیدن به اجرای این طرح و کاهش مدت زمان نصب پنل انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها