خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام کمالی با بیان اینکه از آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک‌کش جزء این را باور نداریم، گفت: ترور‌هایی نظیر ترور مردم بی‌گناه در کرمان نشان از استیصال دشمنان است و قطعا ما انتقام این شهیدان را خواهیم گرفت.
کد خبر: ۹۵۶۸۴۶۳
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام کمالی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) خراسان جنوبی اظهار داشت: جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان، حادثه‌ای غم انگیزی است که در روز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی قلبمان را جریحه دار کرد.

حجت‌الاسلام کمالی با تسلیت به خانواده‌های شهیدان این حادثه تروریستی، گفت: برای مجروحان این حادثه تروریستی از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و بهبودی کامل دارم.

وی ضمن محکوم کردن این اقدام ددمنشانه که توسط عوامل پیاده نظام آمریکا و اسرائیل انجام شد، گفت: شهادت آرزوی دیرینه همه ما است.

حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه شهدای حادثه تروریستی کرمان گلچین شده هستند، گفت: شهادت در روز ولادت حضرت زهرا (س) و در جوار مزار سیدالشهدای مقاومت قطعاً و یقیناً و به تعبیر قرآن (ویتخذ منکم الشهدا) است و شهادت در پرونده این عزیزان ثبت بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) تصریح کرد: چنین حرکت‌هایی تروریستی در منطقه و کشور ما تازگی ندارد؛ ما از آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک‌کش جزء از این را باور نداریم، چون می‌دانند با رشد فزاینده تمدن اسلامی و انقلاب اسلامی اضمحلال و نابودی آن‌ها قطعی است.

وی ضمن تاکید بر این‌که سنت «لا یتغیر الهی» بر این است که حق بر باطل پیروز است، گفت: این اطمینان را به مردم، خانواده معظم شهدا و جانبازان عزیز این حادثه تروریستی می‌دهیم که عاملان این جنایت تروریستی بزودی دستگیر و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

حجت الاسلام کمالی ادامه داد: جنایتکاران این حادثه تروریستی بدانند که همچون سایر عوامل و ایادی استکبار؛ امثال گروهک منافقین اشرار مسلح در جنوب شرق، جند‌الشیطان و عبدالمالک ریگی، پژاک و پاک در کردستان، دستگیری روح الله زم از بین لایه‌های امنیتی، عاملان حادثه تروریستی شیراز؛ از جایی که فکرش را نمی‌کنند توسط دستگاه‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران شناسایی و دستگیر خواهند شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) افزود: ترور‌هایی نظیر ترور مردم بی‌گناه در کرمان نشان از استیصال دشمنان است و قطعا ما انتقام این شهیدان را خواهیم گرفت.

وی به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند "پاسخ ما سخت خواهد بود" اشاره کرد و گفت: ما انتقام این جنایت‌ها را در کشتن چهار سرباز و ژنرال آمریکایی و اسرائیلی نمی‌بینیم، بلکه انتقام این خون‌های مطهر؛ محو کامل اسرائیل از دنیای اسلام، اخراج آمریکایی‌ها از منطقه، سپردن سرنوشت مردم فلسطین به دست خودشان و آزادی قدس شریف خواهد بود.

حجت الاسلام کمالی تصریح کرد: امام خامنه‌ای فرمودند: "حاج قاسم یک راه و یک مکتب است" بنابراین شهادت حاج قاسم هم برای استکبار و دشمنان اسلام دردسر خواهد بود.

وی ادامه داد: شهادت حاج قاسم سلیمانی نه تنها کابوس دشمنان نظام اسلامی است، بلکه شاگردان این مکتب نیز که جمعی از آن‌ها در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم به شهادت رسیدند برای آن‌ها مایه ترس است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها