مادران فاطمی «قاسم» پرورش می‌دهند

مبلغ بين المللي حوزه علميه خواهران کشور گفت: مادران فاطمی فرزندانی مانند حاج قاسم سلیمانی تربیت می کنند که الگوی کم نظیر جهان اسلام هستند.
کد خبر: ۹۵۶۸۴۶۵
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷

مادران فاطمی «قاسم» پرورش می‌دهند

ایفاء غبیشاوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، اظهار کرد : زنان مسلمان اگر در مکتب حاج قاسم فرزندان خود را پرورش دهند قاسم های دیگری رویش خواهند کرد.

این کارشناس خانواده عنوان کرد : شناخت اهداف و ارزش های شهدا باعث بیدار شدن و روشن شدن اذهان و تفکر و تدبر در عالم هستی می‌شود و در نهایت رسیدن به حق اتفاق میفتد .

این بانوی فعال مازندانی و مبلغ مجمع جهانی اهل بیت(ع) در ادامه با اشاره به اینکه دشمن نمی خواهد نسل امروز ما با آرمانهای شهدا آشنا بشوند، بیان کرد: شهدا نیات الهی داشتند و این نیت های الهی جاده باز کن هر بن بستی در زندگی بشریت است به همین دلیل تمام هربه های دشمن بواسطه نیات الهی نقش بر آب میشود چرا که خلوص در سبک زندگی شهدایی وجود دارد و مسیر زندگی را هموار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم الگویی تمام عیار از مکتب امام حسین علیه السلام و مکتب فاطمی است، بیان کرد: شهید سلیمانی به فرموده رهبر معظم انقلاب، تبلور ارزش‌های اسلامی است بنابراین در جایگاه یک قهرمان باید به عنوان یکی از برترین الگوهای تربیتی برای مادران مسلمان در جهان باشد.

این فعال حوزه زنان با اشاره به اینکه مادران ایران زمین با بهره‌گیری از سیره و سلوک حضرت فاطمه زهرا (س) و مکتب سلیمانی مسیر روشنی را طی خواهند کرد عنوان کرد : مادران فاطمی در جامعه امروز مسئولیت سنگینی دارند چرا که باید نسلی را شبیه حاج قاسم تربیت و پرورش دهند.

غبیشاوی با تاکید بر اینکه مادران ایران اسلامی باید نسل امروز و فردا را با نگاه شهدا آشنا کنند افزود : زنان فاطمی میدان دار و نقش آفرین پرورش فرزندانی هستند که در مسیر رشد دنیوی و معنوی، خدا محوری وجود دارد همانند مادر حاج قاسم که با الگوگیری از حضرت فاطمه (س) فرزندی را پرورش داد و تربیت کرد که افتخار و الگوی کم نظیر جهان اسلام شد.

این بانوی فعال مازندرانی با بیان اینکه نسل سلیمانی‌ها با ولایت‌پذیری و تجدید‌عهد با آرمان‌های این شهید والامقام تکثیر می‌شود تصریح کرد: مادر شهید سلیمانی فرزندش را با خدا و سیره رفتاری اهل بیت (ع) و کردار خداپسندانه آشنا کردند که دلیر مردی مانند سردارسلیمانی شد و اگر حاج قاسم این فرمانده نظامی ، حاج قاسمِ دلها شد بواسطه تربیت چنین مادر فاطمی بوده است و این رمز موفقیت مادرانه است.

خبرنگار: سارا آمی احمدی

ارسال نظرات
پر بیننده ها