خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام غفاری:

دشمن صهیونیستی با عملیات‌های تروریستی به دنبال دستاوردسازی است

همدان-مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به اینکه عملیات‌های تروریستی اخیر دستاوردسازی برای صهیونیست‌ها است، گفت: بهای این خون‌های ریخته شده اخراج آمریکا از منطقه و کندن ریشه اسراییل است.
کد خبر: ۹۵۶۸۶۷۴
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمد غفاری در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان که در مسجد جامع شهر اسدآباد برگزار شد، اقدام مذبوحانه دشمن در ترور مردم بی‌گناه در گلزار شهدای کرمان را نشانه بزدلی دشمن دانست و اظهار کرد: دشمن خیال می‌کرد که مردم با به شهادت رساندن زائران بی‌گناه مزار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌ترسند و دیگر در گلزار شهداها حاضر نمی‌شوند، این درحالی است که مردم بعد از آن حادثه پر رنگ‌تر حاضر شدند.

وی با اشاره به فرمایشی از امام سجاد (ع) در مجلس ابن زیاد که فرمود «آیا ما را از قتل می‌ترسانی ابن زیاد آیا نمی‌دانی که کشته شدن برای ما عادت و شهادت برای ما سعادت است؟» افزود: ما پیرو همان امام همام هستیم و از شهادت در راه خدا و آرمان‌های خود هراسی نداریم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد گفت: دشمن از ملتی انتقام می‌گیرد که شهید سلیمانی آنها را ملت امام حسین(ع) و ملت شهادت خواند، ملتی که منطق و ضرورت ازاله دشمن پلید صهیونیستی را در جهان تکثیر کرد.

وی با بیان اینکه انتقام سخت حادثه تروریستی کرمان گرفته خواهد شد، افزود: آمریکایی‌ها داعش همان دست‌پروده استکبار را مجبور کردند که مسئولیت این حادثه را برعهده بگیرند درحالی که داعشی‌ها وقتی عملیاتی را رقم می‌زنند، سریعاً اعلام و تصاویری از آن را منتشر می‌کنند.

غفاری با اشاره به اینکه عملیات‌های تروریستی اخیر دستاوردسازی برای صهیونیست‌ها است، گفت: با این حوادث غرور ملت ایران جریحه‌دار شد، باید هوشیار باشیم احساساتی عمل نکنیم، چرا که حاج قاسم عزیز گفت انتقام به شلیک یک موشک نیست بلکه بهای این خون‌های ریخته شده اخراج آمریکا از منطقه و کندن ریشه اسراییل است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار