خبرهای داغ:
رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری دو سارق سیم، کابل اداره برق و کشف ۶ فقره سرقت در این خصوص خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۹۱۲۲
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ جعفر عباسعلي پور در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تشريح خبر فوق اظهار داشت: در پی افزايش وقوع سرقت‌های سیم، کابل و تجهيزات اداره برق در سطح شهر قم که اين امر باعث ايجاد خسارات فراوان به اداره برق و به تبع سبب ايجاد موج نارضايتی عمومی و ايجاد جو ناامنی در بين عموم شهروندان شده بود، این موضوع بصورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهی استان قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان در بررسي‌های فني و پليسي پی بردند که سارقان ۲ نفر غيربومی بودند و با استفاده از يک دستگاه خودروی مسروقه اقدام به سرقت می‌کردند.

سرهنگ عباسعلی پور ادامه داد: با تلاش شبانه روزي کارآگاهان خودروي مورد نظر در محور قم- تهران شناسايي و در يک عمليات پليسي هر دو نفر سارق مذکور دستگير شدند. 

رئيس پليس آگاهی استان قم اضافه کرد: در بازرسي از خودروی موصوف، مقادير زيادی کابل هوايي اداره برق، آلات و ادوات جرم شامل قيچي کابل بر ،  اره و تعداد ۲ لوله پلاستيکي کشف شد.

سرهنگ عباسعلي پور بيان داشت: متهمان در بازجويی بعمل آمده در ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابي شدند ولي با توجه به وجود مستندات و مدارک موجود چاره اي جز بيان حقايق نداشتند و به ۶ فقره سرقت سيم و کابل اداره برق اعتراف کردند.

وي ابراز داشت: در اين رابطه متهمان به همراه پرونده تشکيل شده با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات