شاهرود_ امام جمعه شاهرود با تاکید بر پیوست انتخاباتی برنامه‌های دهه فجر و مشارکت قوی، گفت: یکی از برترین کار‌ها در مشارکت قوی تقویت و بیان پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در هر قالبی است.
کد خبر: ۹۵۶۹۱۲۸
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

در راستای مشارکت قوی، پیوست انتخاباتی برنامه‌های دهه فجر ضروری استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام عباس امینی در نشست ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر با حضور اعضا در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه شاهرود با اشاره به توجه مراسمات شهدا و خانواده‌های ایشان اظهار کرد: محافل بزرگداشت خانواده شهدا مانند یادواره شهداست و باید همه به این موضوع توجه داشته باشند.
او فلسفه شورای هماهنگی را اجرای مناسبت‌های ملی با همکاری دشتگاه‌های اجرایی عنوان کرد و افزود: باید همه دستگاه‌ها مناسبت‌ها را از خود بدانند و باید دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن را جدی گرفت.
امام جمعه شاهرود با ارائه پیشنهادی در خصوص بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی در سطح شهر، گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید در راستای بزرگداشت ایام الله‌ها با اطلاع رسانی‌ها و تبلیغ انجام دهند.
او با اشاره به تشکیل کمیته‌های مختلف در قالب ستاد دهه فجر بیان کرد: کمیته نظارت و بازرسی در بین کمیته‌ها نیست که نیاز است این کمیته تشکیل شود و برنامه‌ها در پایان دهه ارزیابی و آسیب شناسی گردد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود با تاکید بر پیوست انتخاباتی برنامه‌های دهه فجر و مشارکت قوی، اظهار کرد: یکی از برترین کار‌ها در مشارکت قوی تقویت و بیان پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در هر قالبی است.
او با بیان اینکه دشمنان بر یاس آفرینی تاکید دارند، افزود: با همه نواقص و کمبود‌هایی که در کشور است باید پیشرفت‌ها را بیان و امید آفرینی در جامعه ترویج و مردم توجیه شوند.
امینی با اشاره به استفاده از فضای نمازجمعه در راستای برنامه‌های دهه فجر و انتخابات، تصریح کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و فرهیختگان و زنان باید سهم خود را در دهه مبارک فجر و انتخابات انجام دهند.
جشن‌های دهه فجر مقدمه‌ای برای انتخابات پرشور
حجت الاسلام غلامرضا قندهاری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود با اشاره به تشکیل ۲۵ کمیته ستاد دهه فجر در شهرستان به انتخابات و مشارکت قوی مردم در آن اشاره کرد و گفت: بسترسازی انتخابات با سم پاشی دشمنان در جامعه و بویژه نسل جوان باید مورد توجه کمیته‌ها باشد و جهاد تبیین در این راستا انجام پذیرد.
او ادامه داد: جشن‌های دهه فجر مقدمه‌ای برای انتخابات و حضور پررنگ در مراسمات و عامل بازدارند آن فضای مجازی است که اقدامات خوب رسانه‌ای و سواد رسانه انجام شود.
در این نشست اعضا به ارائه نظرات در راستای برنامه‌های دهه فجر پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها