خبرهای داغ:

گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان درشوشتر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی شهرکرمان دراین شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۵۶۹۴۰۵
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج درشوشتر وبه همت حوزه مقاومت بسیج سه شهری امام رضا(ع) وباحضور اقشار مختلف مردم،مسئولان،خانواده معظم شهدا وایثارگران مراسم گرامیداشت شهدای تروریستی شهر کرمان درمسجد امام حسین(ع) برگزارشد.

سرهنگ دوم پاسدار امین شریعتی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر در حاشیه این مراسم ودرگفتگو باخبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت یادوخاطره همه شهدای انقلاب اسلامی گفت؛ امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران درهمه زمینه ها وعرصه هادر منطقه خاورمیانه باعث عجز دشمنان وناامیدی آنها از مقابله مستقیم با ایران عزیز شده است.

وی افزود؛ از سال ۵۷ که انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) به پیروزی رسیده تا امروز که نزدیک به چهاردهه باصلابت با اقتدار از عمرآن میگذرد ،کشور ما دچار فتنه ها وترورهای کور توسط منافقین واستکبارجهانی بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر خاطرنشان کرد؛نعمت آرامش وامنیت امروزه درکشورهای غربی ومنطقه ما به یک افسانه برای مردم آن کشورها تبدیل شده ،ولی با عنایت خداوند ورهنمودهای رهبر انقلاب ومجاهدت نیروهای مخلص وانقلابی در دستگاههای مختلف امنیتی واطلاعاتی ،کشورما در ثبات وآرامش بی مثالی به سر میبرد.

سرهنگ شریعتی پور درادامه افزود:شهید سلیمانی به عنوان یک انسان کاملی بود که همانطوری که رهبر انقلاب فرمودند قاسم سلیمانی یک مکتب بود که نسل جوان ونوجوان ما از زندگی ایشان در تمام زمینه ها درس والگو بگیرند‌.

وی درپایان گفت؛دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند که با این گونه فتنه های کور که نشان از عجز و ناتوانی شما در مقابل اراده مستحکم مردم دارد ،نیمتواند مردم را نسبت به اعتقادات وباورهای که شهدای زیادی را تقدیم کردند سست کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار